Carbage Run brommer editie 2015 24-28 aug.

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Carbage Run brommer editie 2015 24-28 aug.

This topic contains 9 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 9 years, 5 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #501412

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Sinds vanavond 20:00 is de inschrijving weer geopend!

    Home

    En zoals ik op Facebook zag zitten ze nu al op 180 inschrijvingen! Dus voor de echte liefhebbers zal het haasten worden om in te schrijven, bij deze een herinnering.

    Ik zal hem zelf in ieder geval niet rijden, maar ben wel zeer benieuwd of er nog anderen zijn van hier die deze rit zullen gaan rijden! Mocht dat zo zijn laat het weten dan hebben we in ieder geval personen om aan te moedigen!

    Het zou mooi zijn als er toch members van Vespa-Ciao zouden gaan die hier op de site bijhouden hoe de rit verloopt.

    #527935

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ondanks dat ik hier erg naar uit keek ga ik toch passen voor deze editie.
    Want Noord Duitsland is vrij saai en precies bij Kiel waar het leuk word stap je op de ferry en sla je zelfs heel Denemarken over:?
    En bij aankomst in Goteborg Zweden is het dan nog maar 300km naar Oslo, dus uit eindelijk rijd je maar 300km in een mooie buitenlands aanvoelende omgeving:|
    Dus 199 euro + terug reis voor deze opmaak is mij het niet waard.

    #527936

    Vliegwielspie
    Bijdrager
    Berichten: 46

    Wij zijn er wel bij met 13 man.:thumb

    #527937

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Doen jullie goed, ik twijfel nog…

    Ik wil wel en mag ook nog van vrouwlief 😀

    Niemand meer hier op het forum die met mij een team wil gaan vormen?

    #527938

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik sluit me bij Jelle aan, waneer gaan we inschrijven?

    Speedbuxy: Ik vind dat je niet moet zeuren:D Gewoon inschrijven en gaan, dit word hoe dan ook een mooie beleving!

    #527939

    Vliegwielspie
    Bijdrager
    Berichten: 46

    Zou er niet te lang mee wachten.
    Inschrijving gaat snel. Waren gister al rond de 200 inschrijvingen. Max is meen ik 300.

    #527940

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    VespaAvanti :
    Speedbuxy: Ik vind dat je niet moet zeuren:D

    Das geen zeuren, maar realistisch zijn.
    Ik ga geen 2 a 300 euro neer leggen om maar 300km te kunnen rijden in een mooie omgeving.
    (das een euro per km:|)
    Want Noord Duitsland is gewoon Friesland qua omgeving (het heet er zelfs Ost friesland)
    Is gewoon zonde dat de organisatie heel Denemarken links laat liggen zodat Oslo gehaald kan worden.

    Edit
    Maar als Jelle en Jij echt serieus zijn dan ben ik natuurlijk niet de spel breker.
    Ook al blijf ik van mening dat dit minste editie is.

    #527941

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Oke, dus eigenlijk raad je mij af om de 11-steden en de HolwerdTour te rijden?:lol:D
    Aangezien dat ”saai” Friesland is qua omgeving.
    Bij elkaar ook ongeveer 300 km, maar dit kost mij wel 2 keer naar Friesland rijden, wat zo rond de 125 euro is:D

    Maar mooi dat je wel voor bent als wij ons ook inschrijven:thumb

    #527942

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Dat zijn Nederlandse tourtjes die je dan moet afwegen tegen de overige tour ritten in ons eigen land.
    Ik weeg deze Garbage run af tegen de voorgaande edities en dan is dit wel de minste editie.
    Want Noord Duitsland gaat je die extra ervaring bv niet geven tov van de Friesland tour.
    En waar de vorige edities lekker veel kms maakte, skipt deze editie een heel stuk er tussen uit omdat je dan op de ferry zit.
    Maar goed alles is beter dan altijd in ons eigen kikker landje toeren dus mijn deur staat open:thumb
    Toch blijf ik wel teleur gesteld:lol

    #527943

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Zo zie ik het ook, alles beter dan in ons land, het is toch weer een andere beleving8)
    De lage km’s vind ik ook jammer, maargoed, mischien is een ”sissy variant” zoals deze wel mooi als begin, dan doen we het jaar daar na de lange versie, want neem aan dat die editie wel weer meer km’s zal bieden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.