Bougie vuil

Home Forums Techniek Afstellen Bougie vuil

This topic contains 5 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by kjell 4 years, 9 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #788684

    kjell
    Topic starter
    Berichten: 20

    Mijn ciao vertrok oppeens niet meer toen ik stopte aan een kruispunt af en toe maakt de motor eens ene slag als ik hem aanliep maar wou niet tegoei starten. Na het portsen van de bougie met wat schuurpapier kon ik 100 meter rijden als ik dan stopte en terug wou vertrekken had ik weer het zelfde probleem. Dit heb ik een paar keer herhaald. De bougie is mooi koffie bruin. Zelfs aan de lichte kant. Dus zou echt niet weten wat er is.

    #788685

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Het kan zijn dat het keramiek van je bougie is gescheurd en hij niet goed bij de electrode ontsteekt.

    Hoeveel km of jaar zit die er al in? Een nieuwe bougie kost je 3 euro, dus dat valt altijd te proberen

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #788703

    kjell
    Topic starter
    Berichten: 20

    2 dagen zit hij er in. Maar kan het dat mijn warmte graad niet goed is want heb een betere uitlaat gestoken een betere luchtfiltzr en sproeier.

    #788709

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Met welke uitlaat, luchtfilter en sproeier rijdt je dan? Een bougie met verkeerde warmtegraad zal niet zulke problemen opleveren, zeker niet als hij het eerst wel goed deed.

    #788719

    kjell
    Topic starter
    Berichten: 20

    Ik heb een techno cercuit een mallossie luchtfilter en heb ook de originele luchtfilter geprobeerd. en heb sproeier 46.

    #788735

    kjell
    Topic starter
    Berichten: 20

    Het is opgelost

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.