Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

This topic contains 556 reacties, has 58 deelnemers, and was last updated by Bas23 1 year, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 557)
  • Gebruiker
  • #798002

    C-2
    Bijdrager
    Berichten: 50

    ..wel mooi om te zien dat de ex-ciao’s grijs +rood goed terecht komen bij de juiste personen!
    en ja, een oldtimer C7 hoort gebruiksporen te hebben, dat was voor mij iig altijd een pre bij aankoop.

    #798011

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Klopt zijn beide ex brommers van jou😎 de mijne had even een omweg via de achterhoek. Heeft hij wel een paar jaar gestaan. Cosmetisch is hij zo goed als klaar. Alleen nog een blok eronder.

    #798015

    C-2
    Bijdrager
    Berichten: 50

    Ik volg je al jaren via vespa ciao (vorige website) en heb misschien nog iets voor je.
    Een kompleet gele ‘onversleutelde’ oldtimer ciao C7 begin jaren ’70, mag je gratis komen ophalen!

    Zoals je misschien nog kan herinneren, had ik vele oldtimers, ..de sport alle kleurtjes verzamelen, zo ook deze licht gele.
    Hij ligt nog in m’n berging /container. Omdat verzenden op dat moment niet echt goedkoop was, had ik met de verkoper afgesproken, dan maar in meerdere pakketten in onderdelen versturen.

    Ik heb er al die jaren niets mee gedaan omdat in Amsterdam die idiote mileuzone ingevoerd is, ging m’n vespa ciao hobby op een zeer laag pitje staan.

    Ik weet dat jij echt een oldtimer fanaat bent, dus, wat mij betreft mag je de gele komen ophalen. Hij is alleen  niet op kenteken! ..dat lijkt mij geen probleem, alleen de kosten RDW.

    Ik zal zsm enkele foto’s mailen, moet ‘m natuurlijk eerst uit de opslag halen.

    #798019

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Ja klopt Richard heet die jongen, hij komt hier morgen nog even op de koffie, wij wisselen onderling nog veel onderdelen. Aardig volk is dat, ken ik ook al jaren, hebben ook wel toertjes mee gereden van het forum.

    nou dat vind Ik tot! En zou hem graag hebben, al riep ik hierboven tegen Daan, dat de pack de laatste was hahaha.. ja je hebt mij in het verleden ook wel geholpen met diverse dingen, obstakels waar ik tegenaan liep. Ik weet de kleurtjes nog wel, Italiaanse koplampen. Ik zou in eerste instantie gelijk de grijze van jou overnemen, maar ik kon hem toen niet kwijt. Maar de gele is meer dan welkom man top! Wordt gewaardeerd! Laat maar weten hoe of wat. Ja die regels zijn echt waardeloos, op de Veluwe nog geen last van gelukkig maar hoelang dat gaat duren..

    #798020

    C-2
    Bijdrager
    Berichten: 50

    Juist het was iid Richard met z’n vriendin!

    Ik ga morgen alles uit de opslag halen, mail je de foto’s en dan maken we een afspraak /kan komen ophalen.
    Een lichtgele oldtimer ciao, dat zie je niet zo vaak. Meestal hebben ze andere kleurtjes, maar dit heeft wel iets 🙂

    Het frame, originele kleur geel is nog izgs.

    #798021

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    ben heel nieuwsgierig laat maar weten Peter.
    kan alleen niet beloven dat hij vlot in mekaar zit weer😂😂 wordt ook een dagje ouder. Maar zeker een leuk project! En geel is een mooie kleur. Staat ook erg mooi op mijn c9. Ik hoor het wel! Alvast bedankt😁

    #798022

    C-2
    Bijdrager
    Berichten: 50

    ..’n dagje ouder 😉
    ja, ik iets meer dan jou, ben aan ’t opruimen maar hou wel in ’t vizier dat de spullen goed terecht komen!
    ..oldtimer ciao’s c7zijn wel hele mooie puike brommertjes! …heb er iig heel veel plezier aan beleefd.

    #798024

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    ..oldtimer ciao’s c7zijn wel hele mooie puike brommertjes!
    …heb er iig heel veel plezier aan beleefd.


    Helemaal mee eens! Mijn Ciao is ook een C7 (1973)
    Loopt weer prima en veel lol mee!

    #798026

    Daan
    Bijdrager
    Berichten: 137

    Nou Bas jij krijgt van Peter een geweldige kans! Met beide handen grijpen en alles op ze tijd 😉 ben benieuwd

    #798040

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Klopt, heb er ook nog steeds veel plezier van! Blijft ook fijn rijden, en werkt bijna altijd! Gewoon eenvoud. Goed te onderhouden, blok Vd pack wil alleen momenteel niet wat ik wil.. maar goed daar komen we ook wel uit.

    Klopt Daan, we zullen eens kijken! Ik kan me de brommer ook niet meer heugen, Peter heeft hem volgensmij wel een keer gepost in zijn topic, maar die bestaat niet meer.
    We wachten rustig af😎

    #798041

    Daan
    Bijdrager
    Berichten: 137

    Ik ben zelf ook nog jong dus nog vele jaren lol zal ik hebben 🤩
    die oude ciao’s blijven gewoon leuke dingen om te hebben. Nemen niet te veel ruimte in beslag. Hieronder een foto van een paar van m’n blokjes die ik aan t reviseren ben ✌🏼D48858AE-E8A9-43D2-9847-D5BFB97980E6

    #798043

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Kijk! Goed bezig! Ik ben ook van het oude orginele spul, vind bijvoorbeeld de originele zuigers beter als imitatie. Heb gelukkig veel verzameld de laatste jaren, heb ook nog wat Carters liggen in een krat. Cilinders enz, snelle spul allemaal verkocht. Goed dat de wat jongere generatie dit ook oppakt! Ipv al dat electro gedoe. Is leuk hoor. Maar geef mij persoonlijk maar een leuke 2 takt😁

    #798047

    Daan
    Bijdrager
    Berichten: 137

    Het leuke is ook dat er grote vraag naar blokjes is 👌🏻

    #798057

    Daan
    Bijdrager
    Berichten: 137

    87C1A779-D3CE-4C73-8C39-38D5CFDEBB46Hey Bas weet jij of dit een oldtimer krukas is? Deze is namelijk met nummers erin en zie vaak bij oldtimers dat er nog nummers in staan 🙂

    #798082

    C-2
    Bijdrager
    Berichten: 50

    Ik ben de gele uit de container aan ’t halen. Het blokje (ergens in een van de vele dozen) en de bijhorende wielen moet ik nog zien te vinden.Hopenlijk zat het originele blok er nog onder, dan zijn het framenummer en bloknummer toch identiek?

    Misschien staat er nog iets op de velgen want ik heb meerdere oldtimerwielen zoals je zien.
    De lak van de gele is nog zeer goed. Alleen vettigheid, opppoetsen en klaar!
    ..wordt vervolgd, zal nog het framenummer mailen dan kan alvast gekeken worden uit welk jaar die is. Mijn schatting een vroege 70-er

    IMG_2130IMG_2131IMG_2132IMG_2134IMG_2136

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 557)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.