Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

This topic contains 534 reacties, has 53 deelnemers, and was last updated by Bas23 1 week, 3 days geleden.

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 535)
  • Gebruiker

Bas23
    Topic starter

87C1A779-D3CE-4C73-8C39-38D5CFDEBB46Hey Bas weet jij of dit een oldtimer krukas is? Deze is namelijk met nummers erin en zie vaak bij oldtimers dat er nog nummers in staan 🙂

als het een pen 12 is wel. Als pen 10 is, heb je een moderne kruk.

Bas23
    Topic starter

Ik ben de gele uit de container aan ’t halen. Het blokje (ergens in een van de vele dozen) en de bijhorende wielen moet ik nog zien te vinden.Hopenlijk zat het originele blok er nog onder, dan zijn het framenummer en bloknummer toch identiek? Misschien staat er nog iets op de velgen want ik heb meerdere oldtimerwielen zoals je zien. De lak van de gele is nog zeer goed. Alleen vettigheid, opppoetsen en klaar! ..wordt vervolgd, zal nog het framenummer mailen dan kan alvast gekeken worden uit welk jaar die is. Mijn schatting een vroege 70-er IMG_2130IMG_2131IMG_2132IMG_2134IMG_2136ziet er opzich nog goed uit toch! Blok en frame hebben niet hetzelfde nummer. De vroege 70 r heeft een opstaande rand in de velgen, en de spatbord stangen zijn hoog. De jongere zitten de stangen wat lager, en de nog latere hebben heel geen stangen meer en ander stuur, zie wel een V stuur. Maar zeker een leuk project! Hoop dat je het blok nog kunt traceren… is echt nog wel wat van te maken😎

C-2
    Bijdrager

IMG_2137IMG_2138IMG_2139IMG_2140IMG_2141

Bas23
    Topic starter

Gaaf project inderdaad! Bouwjaar zal ik in de lijst moeten kijken..

C-2
    Bijdrager

Als je alles komt ophalen, dan mag je kiezen uit een van de 2 setjes wielen. Jij bent iets meer op de hoogte welke bij de ciao hoort.
    Ik ga nu op zoek naar het blok (ik heb er meerdere liggen), is lastig maar als het goed is zit deze dan kompleet met carb. en luchtfilter in een doos! 🙂

C-2
    Bijdrager

Ik heb al meerdere doosjes gevonden, sommige kompleetblok met carb. en luchtfilter. Dat zijn wel ‘oudjes’
    Valt er iets aan bloknummer na tegaan welk bouwjaar deze kunnen zijn?

IMG_2142IMG_2144

Daan
    Bijdrager

Onze Bas boft maar✌🏼

C-2
    Bijdrager

Daan, ik heb nog heel veel blokjes liggen. Zag dat je daarna op zoek was. Misschien wil je ze allemaal, die hier nog liggen in 1 koop?
    Ik doe er toch niets meer mee. Ik zal je rechtstreeks mailen, dat babbelt iets beter dan in Bas23 z’n perso 🙂

Daan
    Bijdrager

Mooie ciao die gele 🙌🏻 Die zie je niet vaak volgensmij?

Bas23
    Topic starter

Onze Bas boft maar✌🏼

zeer zeker! Mooi gebaar! Als ik zo kijk het onderste blok op de foto.. die anders even een pb.

C-2
    Bijdrager

Bas,
    Ik denk ook het blok op de 2e foto omdat dit helemaal kompleet (incl. carb. en luchtfilter) is en er ook een grijze kabel bij zit, net zoals bij het v-stuur vd gele.

Aan de hand van de ciao oldtimer framenummerlijst is deze gele uit ’73 of ’74 zoiets.

OK, wanneer kan je alles komen ophalen?

• Deze reactie is gewijzigd 1 month geleden door C-2.

Bas23
    Topic starter

Ik zal je een pb sturen. Overleggen we wel even.

Daan
    Bijdrager

Peter ik heb je ook gemaild over de blokjes ✌🏼

C-2
    Bijdrager

IMG_2147Ik heb al gezien dat ik best wel veel blokjes heb liggen. Het zijn allemaal brom! Sommige kompleet met carb. andere allen het blok.

Ik ga er eerst foto’s van maken en die krijg je tzt, kan even duren.

Vandaag een en ander bekeken en heb het besluit genomen dat ik alles ga verkopen, dus ook de nog 2 stuks oldtimer C7’s (de blauwe en groene) en de iets nieuwere PX geloof ik.

Alle 3 hebben ze een geel kenteken!
    Onder het zeil (foto) staat de groene Chernobyl ciao 🙂

Verder alle onderdelen, en dat is nog aardig wat.

• Deze reactie is gewijzigd 1 month geleden door C-2.

Daan
    Bijdrager

Wel jammer maarja 😔 ik zou zelf persoonlijk eentje houden voor als je toch nog soms een rondje leuk zou vinden 👻

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 535)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.