AFstellen Malossi 70cc

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden AFstellen Malossi 70cc

This topic contains 17 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by !Japieoh!_!Ciao! 16 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
  • #203351

    Sven vdB
    Topic starter
    Berichten: 200

    Ik heb sinds een tijd een 70cc malossi cilinder+pet met uitgefreesde carters 13/13 malossi luchtfilter een homoet uitlaat en Poulie 80. Ik had mijn contactpunten op 0,3 gezet en daar liep hij erg goed op. Zo rond de 65,, maar na een tijd begon hij steeds slechter te lopen, ik blok overnieuw opengehaald alles overnieuw afgestelt nieuwe pakkingen enzo en toch loopt hij niet meer zo fijn.

    Ik heb groene polini trekveren maar hij trekt op het begin minder dus waarschijnlijk doe ik er andere in.

    Ik heb verschillende poulies liggen, weet iemand welke het beste rijdt met malossi cilinder?

    En ik heb ook nog een techno estoril(terugloop) en een leovince krul, maar de techno loopt op mijn 70 niet lekker leovince niet geprobeerd..

    Kan iemand me hiermee helpen?

    #206549

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    cp’s op 0,45 zette

    #206550

    heuvel85
    Bijdrager
    Berichten: 379

    of ff nieuwe zuigerveren erin…

    #206551

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    het kan idd heel goed je onsteking zijn.. zoasl gezegt op 0,45 zetten

    miss zijn er dingen verder versleten.. denk aan v snaar.. kopling schoentjes enzo..

    verder raad ik gewoon een poulie 80 aan, daarmee trek je nog lekker en haal je die 65 makkelijk die je oit gehaald hebt..

    een leo krul is een goede trek uitlaat.. maar wel laag toerig.. maar de 65 zal je dr egt wel mee moeten halen!

    Mike
    #206552

    Sven vdB
    Topic starter
    Berichten: 200

    contactpunt op 0,45? bij vd burg in eindhoven zeiden ze ook 0,35 zoiets ( het zijn wel prutsters mja..) EEN vriend van me sleuteld ook veel en die zei ook 0,3 en daar heef thij goed op gelopen amar zal het wel eens proberen.. Maar welke uitlaat raden jullie aan? Koppelingsschoentjes en vsnaar zijn trouwens allebei nog goed..

    #206553

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    ik zou je een proma cc erop zette die moet daar goed op lopen

    #206554

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    probeer zelf dan..

    als jij de tecno niet lekekr vind rijden en de leo als je die geprobeer ook niet.. verkoop ze allebei enkoop een proma.. daar krijg je zeker geen spijt van πŸ˜‰

    en je contact punten moet dus egt wel op 0,45.. dat andere is bullshit.. dan onsteekt ie veel te vroeg

    Mike
    #206555

    Sven vdB
    Topic starter
    Berichten: 200

    OKe dan staat nu bij deze een TEchno terugloop te koop:P

    #206556

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    Mike :
    probeer zelf dan..

    als jij de tecno niet lekekr vind rijden en de leo als je die geprobeer ook niet.. verkoop ze allebei enkoop een proma.. daar krijg je zeker geen spijt van πŸ˜‰

    en je contact punten moet dus egt wel op 0,45.. dat andere is bullshit.. dan onsteekt ie veel te vroeg

    was het maar zo dat je de ontsteking kon vervroegen door cp’s kleiner te zetten:)

    #206557

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    ik weet nog wel een andere manier πŸ™‚

    trek je ontstekingsnokje eruit en vijl de sleuf voor het spietje een stukje naar links

    zet hem er weer op op het meest linkse plekje en vliegwiel enzo er weer op

    dat ding verdraait toch niet en als ie toch wel mocht verdraaien staat hij weer standaard πŸ™‚

    #206558

    Sven vdB
    Topic starter
    Berichten: 200

    Ik heb gisteren mijn ontsteking op 0,45 gezet ik starten ging moelijk maa ruiteindelijk liep ie, HIj trok zwaar hard op en reed lekekr door.. toen ik weer thuis kwam zag ik mijn fiklter op de grond ligge Kdraai um erop en hij loopt weer minder:S ik heb al malossi luchtfilter dus wat kan ik hieraan doen? en trouwens hebben meer mensen moeite men loevince monteren i.v.m. standaard die in de weg hangt?

    #206559

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Hoe ziet je bougiekleur eruit, als hij bijv. zwaar verzuipt of juist te arm loopt dan zal hij ook heel moeilijk gaan starten.

    Welke sproeier zit er in die 13/13?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #206560

    Sven vdB
    Topic starter
    Berichten: 200

    Zit sproeier 62 in bougie kleurt gewoon mooi bruin, ik snap er niks van maar binnekort ff mijn leovince testen alleen standaard zit in de weg..:S

    #206561

    sjaak trekhaak

    hoe rijd die met een sproeier 64 of 66 ?

    #206562

    eddi
    Bijdrager
    Berichten: 307

    ik rijd ook met 43mm malossi, punten op 0.4, leo er onder, sproeier 68… en 80 haalt ie zeker!!:thumb ps, wel met vario en racekruk:lol idd poulie 80 aanhouden anders komt ie niet meer van z’n plek…

    jawel, eddieke is weer terug van weggeweest:D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.