AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

This topic contains 633 reacties, has 116 deelnemers, and was last updated by AC RACING 6 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
  • #427898

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    Heb je die scheur van die proma al gelast? of geprobeerd? gelukkig dat je de scheur zag was mij niet opgevalle. 😀

    #427900

    .-{2F4OV}-.

    Tof dat je ook een Tiffany hebt Alex=)

    Het leukste lijkt mij nog wel om n dik blok eronder te leggen met zelf gemaakte uitlaat die onder bagagedrager uitkomt:thumb

    #427902

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    afgelopen zaterdag even mn si weer rijdende gemaakt..
    na maandelange stilstand heeft de athena zn ontbrekende zuiger weer teruggekregen
    is mn kartonnen kentekenplaat vervangen voor een echte kentekenplaat
    zit der weer een vers bougie-tje in met een nieuwe champion bougiedop..

    en nog wel het belangrijkste, na veel irritatie omtrent mn bokstandaard waar mn brommer niet meer op wou staan vanwege de verhoogde veren, zit er nu eindelijk een zij-standaard op, een machtig dingetje van buzzetti!
    1 minpuntje, standaard moet er af wil ik mn snaar vervangen, gelukkig vergt dit brommertje verder weinig onderhoud.

    voor degene die dus ook met het probleem zitten dan de si niet meer op zn bokkepoten wil staan, dit is dus het zijstandaard dat jmpb te koop heeft staan (waar geen foto van is)

    @ mattie; het lasapparaat is nog niet om de hoek komen kijken, aangezien de uitlaat nog even niet gebruikt word gebeurd dit ook nog even niet

    #428013

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    vandaag een pakketje binnen gekregen!! met daarin: de leovinci navigator! (de 2e in huize AA-T)
    deze plaats ik op de ciao , aangezien de kickstart niet gemonteerd kan worden in combi met de techno reverse..

    #428014

    andyman
    Bijdrager
    Berichten: 206

    ziet er leuk uit die uitlaat :thumb

    Andy
    #428046

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    zo, vandaag allebei even gesleuteld aan de brommer..
    alex kwam na een onderhoudsbeurtje erachter dat zijn 5 jaar trouwe city puff doorgeroest was..
    tijd voor een nieuw uitlaatje dus.

    alrik was al langer zat van zijn lelijke rekje en bananenzadel, tijd voor verandering dus
    het plastic onder het rekje heb ik in dezelfde kleur gespoten als de rest van de brommer, en er zit nu een normaal zadel op
    helaas was 1 van de rubbers voor de zadelhoes stuk, hier komt binnenkort wel weer een nieuwe op.

    #428047

    stfu>>

    de brommerts zien beter uit nou!

    #428048

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jup

    De bestickering van de citta is ook zo mooi :lol

    #428526

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    :moon:boos tering kut gilera!!!! 1 pak ellende, dat strontding heeft me ondertussen meer geld en energie gekost dan welk andere vespa dan ook.. niet alleen heb ik al meer dan 1000 euro aan boetes in totaal op dat strontding opgelopen, heb ik nu ook al telkens ruzie met dat strontblok.. ik heb het blokje gister nog compleet gereviseert, nadat ie al maanden beroerd liep( bleek dat zoals ik al eerder in een topic meldde dat de kering naar de klote was, en de lagers hadden hun beste tijd al gehad) dus zo gezecht zo gedaan, t blokje weer in elkaar gezet, en liep weer als een speer!!, de hele dag heb ik er mee gereden, en denk savonds dat ding nog ff te starten om een vriendin ff naar huis toe te rijden.. mooi dat ie het niet meer deed, dus ik vandaag dat blok een aantal keer uit elkaar gehaald, bobine, bougie,bougiekabel, kabels, condensator enz vervangen.. deed ie het nog niet.. nu ben ik het ook echt goed zat met dit blok en gooi er morgen direct contactpunt vervangers op. en dan moet het geouwehoer opgehouden zijn.. zo ik ben mijn frustraties weer kwijt, na een avond geen mm. verder te zijn gekomen..;)

    btw. gister heb ik de gilera nog ff geklokt op de cuore, en reed 58 km/u :thumb

    #428527

    Rebel

    Vette dingen

    en bij die si met zeistandaard hoef je toch niet die standaard los te schroeven :S??

    als je je snaar gaat vervangen heb je toch al je voorvario los. dan laat je je snaar gewoon naar onder vallen over de standaard of zie ik het verkeerd dan?

    #428633

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    @ rebel: om de snaar los te halen moet bij deze standaard wel gedemonteerd worden, aangezien de standaard de v-snaar blokkeert als je hem eraf wilt hebben. de brug van een si is nam. dikker en loopt de standaard strak langs de brug, net ff wat anders als bij een ciao;)

    @ kwafo: ik ben het met je fietsenmaker eens, maar vandaar dat er ook een std setup op komt, dan is t net een spartamet:P=)

    whahahaaha geloof het of niet maar morgen haal ik opnieuw een vespa op!!!
    dit keer een echte italiaan, met vario!!
    vespa nummer 9 @ huize AA-T!!
    morgen hier meer over!!

    #428637

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Huize AA-T :bier op de nieuwe aanwisten.

    TICKLING BARN
    #428684

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    jaa zoals ik gister al aankondigde heb ik weer een nieuw vespatjuh=)
    dit keer een ECHTE Italiaan in ons midden;) en het mooie.. er zit een vario op!!
    en het geintje heeft me maar € 120,- gekost!! ook kreeg ik er nog een zeer leuk zakje met extra onderdelen bij. mijn dag kan dus niet meer stuk:)

    #428685

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    Leuk zo’n kentekenplaat :thumb
    niet te duur met de variomatic erop, want daar betaal je alleen al zo 100 euro voor 😉

    #428691

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Mooie collectie heb je:thumb
    Pas alleen op, voor je het weet heb je 30 van die krengen net als mij en kan je geen vuist meer in de schuur steken:lol

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 634)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.