AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

This topic contains 633 reacties, has 116 deelnemers, and was last updated by AC RACING 6 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
  • #498429

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    #498430

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Mooie verzameling Alex! Je hebt keus voor de VCT maar het zal weer de Si worden neem ik aan? :thumb

    #498431

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    thanks! En ja, denk wel dat het weer de Si wordt.

    #498432

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Super collectie:thumb kan niet anders zeggen.

    #498433

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Vette collectie 🙂

    Doe mij die grillo maar;)

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #498434

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    Mooie verzamling, die Grillo ziet er ook niet verkeerd uit 🙂

    #498435

    Maxicaan
    Bijdrager
    Berichten: 21

    Leuke verzameling! Allemaal erg mooi gedaan. Ook leuk mini ciao’tje! 😀
    Citta ziet er ook heel leuk uit.

    #498447

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Bedankt voor alle reacties!

    Er ontbreekt nog 1 brommer hier in de collectie, en dat is mn Vespa Boxer 1. Bij deze:

    Onze dochter Malou (5 weken oud alweer) vond dat we een grotere auto moesten hebben, dus heeft papa direct een nieuwe auto opgehaald voor de kleine meid.




    #498448

    IvanSaab
    Bijdrager
    Berichten: 181

    Mooie collectie! En een mooie auto ook

    #498780

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Laatst nog een prachtige Berini Kinetic opgehaald met zwart metalic lak in bijna showroom staat. het enige wat eraan mis is: een beetje vliegroest op een paar achter spaken, een klein plekje op het zadel en een beetje roest op de bocht van de uitlaat. verder vlekkeloos!
    ik ben er erg blij mee!

    #498787

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Die is nog als nieuw ja8)

    #498789

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik blijf altijd een zwak houden voor Kinetics, het rijdt zo heerlijk :). Welke koplamp zit hier op? Ik heb ze ook met 12v aansluiting gezien :).

    #498850

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Dit betreft een 12 v versie. Ik zal eerdaags een kijken wat er zich onder dit kapje bevind

    #535824

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Ondertussen al weer een tijd geleden dat ik mijn perso heb geupdate. Maar het was dan ook wel een bewogen jaar voor mij. Onder andere  ben verhuisd en heb mijn been gebroken door de koppeling van mijn si.

    Om te beginnen hebben wij een weloverwogen keuze gemaakt om ons huis in hoogezand te verkopen. Nu bleek het een feit dat ons huis binnen 8 dagen verkocht was (eigelijk dag 1 van het te koop zetten, maar na 8 dagen was het rond) Gelukkig hadden wij al een ander huis op het oog in onze huidige woonplaats Zuidlaarderveen(drenthe) het dorp ligt ongeveer 10 auto minuten onder Hoogezand. Ondanks dat ik een leuke schuur had in Hoogezand, is mijn huidige schuur een flinke slag groter. Oftewel 33m2 met een soortgelijke zolder erop. kortom zat ruimte.

    En dan het ongeluk…

    Zoals de meesten via via wel te horen hebben gekregen heb ik een dubbele botbreuk opgelopen door een ontplofte vario koppeling. Het was de dag van de jaarlijkse meeting , en ik was in de schuur de laatste finetuning aan het plegen aan de Si. Op het moment dat ik de klok in zijn vrijloop heb staan en ik flink gas geef….. BAM!!!!  de koppeling explodeerd! met als gevolg een dubbele botbrek aan mijn spaakbeen en enkel. Ik bespaar iedereen het beeld van mijn been, maar op de volgende foto’s is te zijn wat er van de koppeling is overgebleven( ondertussen ben ik zelf gelukkig voor 100% hersteld zonder enig blijvend letsel, op de littekens na.)

    #536129

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Ik was even iets te snel en heb per ongeluk een bericht van Martino verwijderd. Gelukkig heb ik de inhoud nog kunnen redden. Martino schreef:

    Ik had overigens wel wat foto’s van je been voorbij zien komen, maar ook een koppeling herken ik niet van deze foto. Het zijn echt stukjes brommer. Zelfs een stukje voetenplank?


    Mijn eigen bericht @AA-T-RACING

    Gelukkig wordt je schuur op aanzienlijke termijn uitgebreid zodat je de collectie nog verder kan groeien  😆

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 634)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.