2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

This topic contains 3,026 reacties, has 199 deelnemers, and was last updated by Rickieboy 7 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,276 tot 1,290 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
  • #263873

    Ziggys91
    Bijdrager
    Berichten: 274

    niceee ziet er goed uit! dat ideetje met die neon en dan simonini uit je kap frezen klinkt ook erg vet!

    #263874

    .-{2F4OV}-.

    Ja klopt is zeer mooi!=) Er is nog wel een probleempje. Het gietaluminium is zeer poreus en er zitten 1 of 2 kleine gaatjes van halve millimeter in t spruitstuk. Kneedbaar aluminium een oplossing??
    Het zijn egt hele kleine gaatjes;)

    #263875

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    Echt ziek jonge, echt onderhand een tankstation gat zit er vord in hahah zovele benzine stroomt er dalijk ook doorheen:P

    #263876

    .-{2F4OV}-.

    Is ook egt te ziek. Kben benieuwd of het gaat lopen. Als het loopt dan voorspel ik niet veel goeds:lol

    #263877

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Yoo sil! Ziet er netjes uit!
    Nog lekker gefeest gister?:P Je was volgens mij al goed gaar toen ik jou tege kwam haha met je blije kop:P

    #263878

    .-{2F4OV}-.

    Thx bartje:lol weet de rest van t forum ook weer dat ik gister ram van de kaart was:lol

    Was cker lagge hoor:thumb

    #263879

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Ja daarom zei ik t ook:P Toen ik jou tegenkwam was ik nog vrij nuchter maar daarna was ik toch ook goedd weg:O

    #263893

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ziet er goed uit sil!

    kwam er net achter dat een van de simo2007 engines al is warmgelopen.
    resultaat :


    goed afstellen dus en misschien wat inrijden πŸ˜‰

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #263894

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ouch die is vrij hard πŸ˜› naar de kloten

    Maarja goed idee om er een MHR 7T op te knalle πŸ˜›

    #263895

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Was zeker zo’n mongool die al zijn koelribben eraf sleep….:?

    Sil, zou jij in je frame daar aan de achterkant van dat “bakje” niet nog paar mooie grote gaten boren zodat de lucht echt door de koelribben kan stromen?

    Mijn Simo engine bleef echt verrassend koel, was echt koeler dan mijn DR70evo πŸ™‚

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #263896

    crossfreak
    Bijdrager
    Berichten: 390

    vraagje..heb je je benzine kraan al eengepast???
    met een normaal kraantje komt er veel te weining benzine uit voor de 28mm carb, ik had dat probleem dus heb ik de binzine kraan uitgeboord.

    mischien heb je er wat aan…….joey,

    #263897

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Cilinder is niet weg dat is wel weer goed te poetsen.
    Maar zit wel op een vreemde plek zal idd wat arvidw ook zegt komen door koelribben weg halen want 95% loopt vast bij de uitlaatpoort.

    En een mhr 7p is niet echt geschikt want die heeft vet grote achter spoelers die misshien niet in het carter passen ik zou dan een mhr speed 6p nemen dat zou echt een leuke cilinder ervoor wezen;)

    #263898

    .-{2F4OV}-.

    @Thomas: Cker iemand die zn koelribben heeft verwijderd;)

    @ArvidW: Kheb mn voetenplankje aangepast waardoor de lucht langs de koelribben en dan naar boven uit mn voetenplankje kan. Warme lucht wil zowieso tog omhoog;)

    @Joey: Kwilde jou idd nog pmen daarover. Tot welke maat heb je je benzinekraan opgeboord? Liep die met sproeier 130 goed?

    @speedbuxy: Als je egt een MHR cilinder erop gooid breekt de hele brommer doormidden:lol Ma 6p is denk ik zowiezo geschikter dan ja..

    #263900

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ja plus dat de vario en koppeling van vespa ook verre van ideaal daarvoor zijn.
    Deze cilinder die er nu opzit is qua wat ie kan meer dan genoeg voor zowel idd het frame als het vario gedeelte.
    En lucht gekoeld is ook mooier zit je tenmiste niet met een radiateur en slangenboel enzo want dat kan je bij een vespa niet achter kappen weg stoppen dus daar dan word ie er niet mooier op;)

    #263901

    .-{2F4OV}-.

    Heb je gelijk in. De koppeling waar ik nu mee rijd is ook niet goed hoor. Ik hoop dat sprocatti een goede gaat maken..

15 berichten aan het bekijken - 1,276 tot 1,290 (van in totaal 3,027)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.