This topic contains 3,026 reacties, has 199 deelnemers, and was last updated by Rickieboy 7 years, 5 months geleden.
-
Gebruiker
-
21 maart 2008 om 16:47 #263873
niceee ziet er goed uit! dat ideetje met die neon en dan simonini uit je kap frezen klinkt ook erg vet!
21 maart 2008 om 17:17 #263874
.-{2F4OV}-.Ja klopt is zeer mooi!=) Er is nog wel een probleempje. Het gietaluminium is zeer poreus en er zitten 1 of 2 kleine gaatjes van halve millimeter in t spruitstuk. Kneedbaar aluminium een oplossing??
Het zijn egt hele kleine gaatjes;)21 maart 2008 om 17:18 #263875Echt ziek jonge, echt onderhand een tankstation gat zit er vord in hahah zovele benzine stroomt er dalijk ook doorheen:P
21 maart 2008 om 17:38 #263876
.-{2F4OV}-.Is ook egt te ziek. Kben benieuwd of het gaat lopen. Als het loopt dan voorspel ik niet veel goeds:lol
21 maart 2008 om 18:09 #263877Yoo sil! Ziet er netjes uit!
Nog lekker gefeest gister?:P Je was volgens mij al goed gaar toen ik jou tege kwam haha met je blije kop:P21 maart 2008 om 19:09 #263878
.-{2F4OV}-.Thx bartje:lol weet de rest van t forum ook weer dat ik gister ram van de kaart was:lol
Was cker lagge hoor
21 maart 2008 om 19:10 #263879Ja daarom zei ik t ook:P Toen ik jou tegenkwam was ik nog vrij nuchter maar daarna was ik toch ook goedd weg:O
22 maart 2008 om 08:57 #263893Ziet er goed uit sil!
kwam er net achter dat een van de simo2007 engines al is warmgelopen.
resultaat :
goed afstellen dus en misschien wat inrijden π
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel22 maart 2008 om 09:23 #263894Ouch die is vrij hard π naar de kloten
Maarja goed idee om er een MHR 7T op te knalle π
22 maart 2008 om 10:23 #263895Was zeker zo’n mongool die al zijn koelribben eraf sleep….:?
Sil, zou jij in je frame daar aan de achterkant van dat “bakje” niet nog paar mooie grote gaten boren zodat de lucht echt door de koelribben kan stromen?
Mijn Simo engine bleef echt verrassend koel, was echt koeler dan mijn DR70evo π
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno22 maart 2008 om 10:29 #263896vraagje..heb je je benzine kraan al eengepast???
met een normaal kraantje komt er veel te weining benzine uit voor de 28mm carb, ik had dat probleem dus heb ik de binzine kraan uitgeboord.mischien heb je er wat aan…….joey,
22 maart 2008 om 13:00 #263897Cilinder is niet weg dat is wel weer goed te poetsen.
Maar zit wel op een vreemde plek zal idd wat arvidw ook zegt komen door koelribben weg halen want 95% loopt vast bij de uitlaatpoort.En een mhr 7p is niet echt geschikt want die heeft vet grote achter spoelers die misshien niet in het carter passen ik zou dan een mhr speed 6p nemen dat zou echt een leuke cilinder ervoor wezen;)
22 maart 2008 om 16:03 #263898
.-{2F4OV}-.@Thomas: Cker iemand die zn koelribben heeft verwijderd;)
@ArvidW: Kheb mn voetenplankje aangepast waardoor de lucht langs de koelribben en dan naar boven uit mn voetenplankje kan. Warme lucht wil zowieso tog omhoog;)
@Joey: Kwilde jou idd nog pmen daarover. Tot welke maat heb je je benzinekraan opgeboord? Liep die met sproeier 130 goed?
@speedbuxy: Als je egt een MHR cilinder erop gooid breekt de hele brommer doormidden:lol Ma 6p is denk ik zowiezo geschikter dan ja..
22 maart 2008 om 17:06 #263900Ja plus dat de vario en koppeling van vespa ook verre van ideaal daarvoor zijn.
Deze cilinder die er nu opzit is qua wat ie kan meer dan genoeg voor zowel idd het frame als het vario gedeelte.
En lucht gekoeld is ook mooier zit je tenmiste niet met een radiateur en slangenboel enzo want dat kan je bij een vespa niet achter kappen weg stoppen dus daar dan word ie er niet mooier op;)22 maart 2008 om 17:26 #263901
.-{2F4OV}-.Heb je gelijk in. De koppeling waar ik nu mee rijd is ook niet goed hoor. Ik hoop dat sprocatti een goede gaat maken..
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.