Welke cilinder is dit ?

Home Forums Techniek Motorisch Welke cilinder is dit ?

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Ronald Hagenauw 3 years, 11 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #796962

    Ronald Hagenauw
    Topic starter
    Berichten: 21

    Hallo , ik heb gisteren een Gilera Citta gekocht, en nu vroeg ik mij af wat voor cilinder dit is.

    Kan iemand mij dat vertellen aan de hand van deze foto ? 20200506_182121

    #796963

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Dit is een originele Piaggio 38,2mm cilinder.

    1
    #796964

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Moet wel nog een koelkapje op :mrgreen:

    #796973

    Ronald Hagenauw
    Topic starter
    Berichten: 21

    Oke een standaard cilinder. Hij trekt goed op en rijd een 60km per uur dus was benieuwd wat voor cilinder. Verder zit er een 13/13 carburateur op en een 80mm poelie. Uitlaat lijkt gewoon standaard.

    van dat koelkapje weet ik . Heb de citta net gisteren gekocht en ben er vandaag mee bezig geweest nieuwe remmen erop gezet en wou ook een koelkapje kopen maar kan ze nergens krijgen. Iemand enig idee waar ik hem kan kopen ?

    #796982

    gileracitta.com
    Bijdrager
    Berichten: 443
    1. Oke een standaard cilinder. Hij trekt goed op en rijd een 60km per uur dus was benieuwd wat voor cilinder. Verder zit er een 13/13 carburateur op en een 80mm poelie. Uitlaat lijkt gewoon standaard. van dat koelkapje weet ik . Heb de citta net gisteren gekocht en ben er vandaag mee bezig geweest nieuwe remmen erop gezet en wou ook een koelkapje kopen maar kan ze nergens krijgen. Iemand enig idee waar ik hem kan kopen ?

      https://scooter-brommer-onderdelen.nl/brommer-onderdelen/brommer/vespa/citta/vliegwielmoer-bromfiets-vespa-12pcs-6166.html

      https://www.cittashop.nl/product/582865/koelkap-cilinder-lang

    #796983

    Ronald Hagenauw
    Topic starter
    Berichten: 21

    top bedankt overal waar ik keek waren ze uitverkocht

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.