Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #73058

    Bas94
    Bijdrager
    Berichten: 609

    Leuk, welke kleur?

    #73060

    peter-jaap
    Bijdrager
    Berichten: 81

    Mat Zwart 😛

    #73063

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Vandaag velgen vespa ciao gespoten, en 42mm Pinasco hogedruk kopje gemonteerd

    #73066

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    en merkte je nou echt verschil met die Hd kop?

    Mike
    #73082

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    hij trekt wel een beetje beter op, nette kop voor die prijs;)

    #73086

    border15
    Bijdrager
    Berichten: 16

    Vandaag restjes gespoten met zwart.
    Koplamp hoger gezet. Proberen kabel beschermplaatje intebouwen. Zonder succes (openingsgaatje te smal)

    Moger een andere dag!

    #73089

    noll
    Bijdrager
    Berichten: 7

    pfff ik heb vandaag een oud vespa ciao frame met wel 4 lagen verf:P met afbijt middel en een krabbertje van alle verf ondaan:P pfff wat eeen kut werk maja voor een mooi eindresultaat moet je wat over hebbe.
    nu aleen de 5 spaak velgjes nog en dan kan die na de spuiter:D
    ma weet aleen nog nie egt een bruute kleuren combo:P voor mijn ciao racer projectje? iemand nog suggesties???

    gr noll

    ERROR Tuning, if you will be the fastest!!

    #73091

    groninsi
    Bijdrager
    Berichten: 12

    ik heb vandaag mijn chromen velgen en stuur gepoetstziet er weer uit als nieuw nu alleen nog laten spuiten wat nieuwe onderdelen en dan ben ik voorlopig ff uitgeklust.

    #73364

    Shaddy
    Bijdrager
    Berichten: 13

    – Voorrem vervangen.
    – Achterwiel eruit gehaald, morgen banden vervangen.
    – Achterrem mechanisme vervangen

    Mooi geweest voor vannacht 😉

    #73418

    Spiendaah

    Net blokje in elkaar geperst met Ritze. Blokje in elkaar gezet en onder me frame gehangen.
    Nu nog wat kleine dingen, k denk dat ik volgende week (eindelijk) kan gaan scheuren!!=)

    #73419

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    jammer van je snor kruk? zal wel aardig toeren gaan maken.. benieuwt of ie ook nog snel is

    Mike
    #73420

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Gisteravond bracht Roel (member Frishe) zijn Ciao naar mij ter reparatie. Toen ik vandaag thuis kwam van mijn werk ben ik eraan begonnen en rond 10 uur is hij hem weer komen ophalen.

    Mooi brommertje 🙂 Ik kende hem van Marktplaats;


    Hij doet me erg denken aan een van mijn Ciao’s, die ik een tijd geleden gehad heb;

    Zoals ik zei, mooi ding, maar motorisch een ramp :lol
    Gebroken spie, contactpunten op 0.15mm, nylon busje van de carburateur gescheurd, electrode afstand van de bougie te klein en verkeerde sproeier.
    Nu is hij weer prima in orde, maar helaas heeft hij een snorcarter met de bekende hardstalen bus erin 🙁
    Over een tijdje komt hij dus weer hierheen voor een ander carter, met natuurlijk een bewerkte inlaat.
    Dan haalt hij tenminste een mooie snelheid, want nu is het echt om te huilen… Setup:

    – 43mm DR Evo
    – Technigas (Proma) Circuit
    – poelie 80mm

    Als hij de 50 km/h aantikt mag je blij zijn :con Maar daar komt dus verbetering in. Het enige doel op dit moment was hem lopend maken.
    Blij dat ik weer iemand kon helpen 🙂

    #73421

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Vandaag nog even achtervario 100mm klaargemaakt met gele malossi drukveer en witte malossi trekveertjes.
    Rijdt wel geinig als die koud is 😉 maar als die warm is pakt het toch nogal vreemd op.

    Achtervario 100mm met gele drukveer en gele trekveertjes doet et nog steeds goed.

    @fons

    Je bent toch wel een beetje de VC hulpmember in zuid nederland :lol

    #73448

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    hansieb :
    @fons

    Je bent toch wel een beetje de VC hulpmember in zuid nederland :lol

    We doen wat we kunnen :relax

    #73450

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    Fons, volgens mij kan jou sleutel honger ook niet op 😛

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.