Waarom?

Home Forums Perso’s Projecten Waarom?

This topic contains 845 reacties, has 108 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 4 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 846)
  • Gebruiker
  • #279015

    olliegasselt
    Bijdrager
    Berichten: 592

    Ziet erg goed uit kerel :thumb

    Ik heb de ATG kit vroeger zelfs gereden met een polini 41mm waterkit .
    Zelfs dat liep als een gek .

    Ik blijf deze volgen .

    #279016

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    damn max=)
    stukje vakwerk weer kerel:thumb

    ik vindt hem echt vet zo,is is een keer wat anders zo,deze vorm.
    dit is die koeien ciao toch?:D

    #279017

    Daffy#46

    Nondepin, Mooie dinge maak jij zeg!
    Dat tunen van jou lijkt net alsof het zo vanuit de fabriek is, en of het orgineel is, Echt netjes!

    Ik blijf je volgen 😉

    #279018

    erikbloemberg

    die stang vind ik maar niks. zowiezo een stang op een ciao vind ik nergens na lijken

    #279019

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5744

    Ik vind dit wel één van de mooiste stangetjes die ik ooit op een ciao heb gezien…(al vind ik een stang op een ciao ook niet mooi)

    #279020

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik vind hem ook wel lekker staan maakt hem mooi robuust:thumb

    #278966

    Gerarduz
    Donateur
    Berichten: 545

    Idd is die stang , van belang voor de stabiliteit van de je Ciao , zeker wanneer je wat drempels verder bent .

    Aan een krom frame heb je niks , ga je nog wasmachine dempers monteren?

    #279021

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Gerarduz :
    ga je nog wasmachine dempers monteren?

    Als ie dat al niet doet ie het naar 1x toeren wel:D want zonder remt en rijd echt als een dweil zeker in de bochten.
    Ik wil volgend toer jaar ook beslist niet zonder meer rijden.

    #279025

    Waarom?

    Hey mensen bedankt voor de reacties.

    Ik ben het eigenlijk wel een beetje eens met Erik en jelle, want vind zelf ook een ciao zonder zo’n stang mooier.
    Maar wat Gerarduz zegt over de drempels is zeker waar, bij ons in de stad waren volgens mij de drempels destijds in de aanbieding en ligt om de 500m wel zo’n apperaat. Het is idd een stuk steviger met stang maar ga nu toch even kijken of ik het ook kan verstevigen door eerst het frame door te lassen en zie dan even verder, heb er ook geen haast mee;)

    Speedbuxy,

    Laat je niets wijsmaken en koop gewoon een ciao:D Ik vond vroeger de ciao de meest lelijke brommer op aarde maar ben mede door dit forum hierop terug gekomen en heb nu m’n veel lekker rijdende citta verruild voor een ciao. Als straks iedereen over gaat op de Si en Citta kunnen ze beter ook even de forumnaam aanpassen:con

    olliegasselt:
    Ik heb de ATG kit vroeger zelfs gereden met een polini 41mm waterkit .
    Zelfs dat liep als een gek .

    Daarom ben ik ook heel benieuwd hoe dit straks gaat lopen met de nieuwe simo (100cc) die mede mogelijk is gemaakt door jou:thumb

    Gerarduz,

    De wasmachine dempers gaan misschien niet meer door. Ik vertelde m’n pa dat ze gewoon te koop waren en verklaarde me voor gek dat ik dit zelf wilde gaan maken. Volgende mnd ben ik jarig zij hij, dus met een beetje geluk heb is ze dus orgineel.

    Gr Max

    #279022

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    je kan ooki alle naden dichtlassen van je frame! daar word het ook 800000000X beter van 😉

    #279026

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ja dat doorlassen van die naden zou ik idd ook even doen max dat schil ook een beste slok op een borrel.

    #279027

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    @ Max: vergeet niet dat de originele ‘dempers’ van een waardeloze kwaliteit zijn en lang zo goed niet rijden als wasmachine dempers.Helemaal in het begin misschien wel maar ze worden vaak heel snel minder.

    Voor de originele montage beugels zou ik het nog doen maar dan heb je wel een duur setje beugels hoor…
    Er rijden verschillende eigenaars rond die eerst met de standaard dempers reden en nu met de wasmachine exemplaren, ik denk dat die dit ook wel willen beamen.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #279031

    Waarom?

    Kijk dit wist ik dus niet maar is wel info waar ik wat aan heb:thumb

    #279038

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    wat ook goed werkt volgens mij zijn motor kap gasveren van een bmw 😛
    die zitten op 320N lijkt mij wel voldoende voor een ciao 😛

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #279042

    Steev
    Bijdrager
    Berichten: 479

    Voor het eerst zie ik een stang die ik wel aardig vind!
    Ook moet ik zeggen dat je wat mij betreft de mooiste citta van het forum hebt, mijn complimenten.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 846)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.