Waarom?

Home Forums Perso’s Projecten Waarom?

This topic contains 845 reacties, has 108 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 4 years, 4 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 846)
  • Gebruiker
  • #278547

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    oei, beste prijzen :lol

    ben zeer benieuwd naar het blokje als het in elkaar staat!

    #278595

    Waarom?

    Afgelopen weekend ben ik weer druk geweest met de vespa’s. M’n maatje Bas ofwel Q-freak hier op het forum heeft zich ingeschreven voor de 11steden tour 18/19 september, alleen had ie nog geen rijdende vespa en dat is toch wel handig:D Vrijdag middag heeft ie dus de hele handel bij mij gebracht om een vespa sleutel maraton te houden:bier met dit als resultaat.


    Vind het zelf wel een leuk geheel geworden en met een evo blokje en polini46mm bewerkt moet dit toch wel mee kunnen komen dacht ik8) Ik denk alleen dat ie na de tour even lang de visio kan met z’n rug:D:D ,220km is toch wel ver op een racer ciao

    Gr

    #278596

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Das wel heule nette handel 8) daar zit ook wel een net lak laagje op 8) hij zal zeker last van zn rug krijgen 😛 maar gelukkig voor hem, je zit niet de hele dag aan 1 stuk op je brom 😛

    #278597

    Stiekelbaarsje
    Bijdrager
    Berichten: 138

    hij is echt bruut.. =)

    #278598

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    Die loopt volgens mij lang geen 25km/h meer…:pest

    #278601

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    gruwlijk hoor max!
    puur vakwerk:thumb

    ligt jouw evo eronder?ik zie je bij de toer,ik rijd zondag mee:)

    #278603

    kevin030
    Bijdrager
    Berichten: 642

    Nice!! echt een te gekke Ciao!

    #278604

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Wow, een marathon en magnetronproject! kan ik een voorbeeld aan nemen.

    Ik had trouwens geen problemen tijdens de vct met de ciao behalve een houten bips, maar toen werd er zeeeeer regelmatig gepauseerd ; -)

    #278607

    sjbtje
    Bijdrager
    Berichten: 486

    egt zo bruut super nette ciao,, zelf ben ik niet helemaal kapot van de ciao maar die 2 buizen en die lekkere kleur lak erop gewoon 1 plaatje:D

    #278608

    Waarom?

    Bedankt voor de weer leuke reacties:)

    Zeebodem FM,

    Dit is idd mijn evo blokje met z’n eigen cilinder en uitlaat.Top dat je zondag ook mee rijd, word vast weer gezellig.

    Edjuh,

    Ik las dat jij misschien ook de 11steden gaat rijden:thumb

    Verder had ik vandaag iets dat minder grappig is, ben namelijk met vrezen door het klein carter heen gegaan van m’n zelfbouw zijinlaatje:boos Morgen zal ik wel even een foto plaatsen hiervan.

    #278611

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Daar komt Q freak dus weg, ik vroeg me al af wie het ging worden gezien maar 1post en dan ook meteen betalen.
    Maar hij komt dus met jullie mee gezellig man:thumb

    En over de ciao kan ik kort zijn die is master:thumb
    Die 2stangen en de dikke voorvork met banden geven hem echt een stoere look:thumb8)
    (iets wat een ciao niet snel heeft)

    #278614

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    Jammer maar zijn vast wel mensen die een klein mix carter voor een prikkie op willen sturen 😉

    #278620

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Wow dit ziet er echt super uit, afwerking is ook grandioos:thumb
    Dat Ciao’tje van Q-freak mag er ook wezen:thumb

    #278624

    Waarom?

    Voor m’n ATG blokje ben ik op zoek naar een nieuwe cilinder die wat sneller is dan 42mm alu waar ik nu mee rijd. Wat ik dus nu ga proberen is om een DR evo te bewerken zoals al vele hebben gedaan alleen had ik geen zuiger, deze heb ik dus zelf gemaakt van een imi p12 zuiger. Morgen ben ik van plan om de cilinder onderhanden te nemen maar wil niet meteen tot het uiterste gaan, dus nog even niet ophogen en zo omdat ik nog niet precies weet hoeveel en hoe dit werkt met timingen. Wat ik nu dus eerst ga doen is de uitlaatpoort verbreden en de spoelers+boosters aanpakken. Als er dus mensen bekent zijn met het bewerken van de DR evo, dan zijn tips en advies hierover van harte welkom

    Hier nog even wat foto’s



    Gr

    #278625

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    goed bezig Max:thumb

    ik twijfel er niet aan dat je dit ook weer keurig in orde maakt.

    suc6 met de werkzaamheden man!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 846)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.