vraag

Home Forums Algemeen Brommers algemeen vraag

This topic contains 12 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Vespaflappie 19 years, 3 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
  • #166336

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    ik ben van de week aan gehouden in heerlen en ik moest op de roller bank met me ciau geheel orgineel en de bank zij 0,3 kw wat mag een vespa ciau nou voor kw hebben weet iemand dat .en hoelang duurt dat voordat ik me ciau terug krijg

    kut juuten fuck them all

    #169441

    Raal
    Bijdrager
    Berichten: 144

    waarom hebben ze hem uberhaubt in beslag genomen bij 0,3 kw????? je mag iets van 0,5 hebben dacht ik kan ook 0,6 zijn

    #169442

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    een snor ciao mag 0.2 hebben en een brom 0.5

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #169443

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    boh waar was dan roller in heerle?:S k kom er echt dagelijks maar kheb niks gezien… en 0,3 jezus; die hebben je egt genaaid tog? Dat si maar ene bekeuring van 35 euro ofzo normaal? Volgens mij mogen ze hem helemaal niet in beslag nemen…Wat was de reden daarvoor dan?

    #169444

    Martijn
    Bijdrager
    Berichten: 61

    how, heeft een standaart ciao 0,3.. is wel veel lol, hoe ga je zoiets in godsnaam nog langzamer maken?

    #169445

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    weet je wat het is. ik reed bij kinderstad voor ,en ineens zaten ze achter me( ik denk dat ik veertig reed) juut stapt uit scheewen die gek ,zegt die weet je hoe hard je reed ik zeg 40 weet je wat hij zei (je reed zeker 80 ).moest ik mee naar de juute keet bij het spoor. ik op de roller bank hij gaf 0,3 aan en de juut was die aan mijn sjook bezig want hij dacht dat daar de begrenzer zat .eenmaal uitgezet zegt die juut ja we nemen hem eerst voor techniche controle in en dan komt die daar toch niet door heen (op zo,n toon van alweer een brommer erbij ) kut juuten en dat voor een orginele brommer

    leg me dit eens uit

    #169446

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    hahaha 80????Dies gek; ehm jah opzichmoeten ze em terug geven als hij orgineel is…Ze willen je vast gewoon naaien:P

    #169447

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    Als ie voor technisch onderzoek is heb je nog kans dat je em in onderdelen terugkrijgt, dan had ik ze echt dik aangeklaagd! Tieveslijers, sterkte man.

    #169448

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Ik had o,7 Kw (met choke erop :P)en tegen mij zeiden ze dat ie net iets te hard liep. Dus ze deden er best soft over. 30 euro boete. o,5Kw mag je hebben. Als ze hem hebben meegenoimen voor controle, zul je hem best snel weer terug hebben denk ik. Wat je wel even moet doen,m is elke dag bellen naar het bureau om te vragen hoe ver ze al zijn. Zij zeggen natuurlijk dat ze jou wel zullen terugbellen enzo. Maar gewoon zelf elke dag bellen. Hierdoor zul je hem niet lang kwijt zijn. Ben je hem toch lang kwijt (langer dan nodig is voor een technische controle), ga dan gewoon in hoger beroep:D:D
    Veel succes ermee!!

    #169449

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    weet iemand een site waar je kan terug vinden hoeveel kw je mag hebben( wettelijk) en hoelang is normaal techniche controle

    ik ga zeker in hoger beroep want ik ben gewoon onder valse reden aan gehouden (je reed 80 )

    en daarna ook nog op de roller omdat ze niks konden vinden
    en technische controle onder valse beschuldeging dat die 80 loopt ,wat die niet eens haalt . met 0,3 kw

    en niet normaal behandele van burgers en dreigingen

    de juten zullen hangen ,fuck them all

    #169450

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    he zeg ook meteen dat je een paar dagen niet naar je werk kon omdat je hiervoor de brommer nodig hebt!, alle beetjes helpen he 😛

    #169451

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Klik op de knop info, onder het vespa ciao logo bovenaan.
    daar staat een plaatje voor aantal kw

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #169454

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    het zijn gewoon zielige mierenneukers….Gewoon hoger beroep aantekene, je kan er alleen op vooruit gaan:)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.