Verschillende sturen voor op een Vespa SI.

Home Forums Techniek Framedelen Verschillende sturen voor op een Vespa SI.

This topic contains 6 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Spartafrank 3 years, 3 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #805184

    Spartafrank
    Topic starter
    Berichten: 116

    Hallo allemaal,

    Ik zag laatst op Marktplaats een advertentie voorbij komen van een Vespa Ciao. De brommer had geen stuur zoals de meeste Vespa SI’s maar een heel laag ‘sport’ stuur. Ik vond dit eigenlijk wel heel vet staan en ben op zoek naar dat stuur. Kan iemand mij hierbij helpen? Het gaat om deze foto:$_84

    Een foto van mijn SI:
    42l3wkm1l9cyrgnv42cecsnotu6dja67

    Ik ben benieuwd welk stuur er op mijn SI past wat ‘sportiever’ oogt. Bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Frank.

    #805186

    Veening
    Bijdrager
    Berichten: 5

    Er past een standaard 22mm of 7/8″ stuur op zoals bijna iedere brommer of motor gebruikt.

    Deze lijkt heel erg op wat er in de bovenste foto gebruikt is maar er is een groot aanbod aan andere sturen die passen: https://www.jmpbonderdelen.nl/handlebar-black-honda-mt-mtx.html

    Houd er rekening mee dat een deel van de sportieve uitstraling van die eerste foto ook komt van de koplamp die voor het balhoofd hangt ipv er boven. Naar mijn mening maakt de plaatsing van de koplamp een groter verschil dan het stuur, zo ziet een lager geplaatste koplamp met een standaard stuur er uit op mijn Si.

    vlr7aniysdk8rhsenfssr779tbrgkpp9

    #805190

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Jij zit ook flink hoger op je zadel.
    Foto 1 heeft een buddyseat en voetsteunen.
    Is toch heel anders rijden hoor,
    ipv dat je bij de jouwes alleen maar even een laag stuurtje monteert.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #805191

    Spartafrank
    Topic starter
    Berichten: 116

    Dag Wim,

    Ik heb nog een buddyseat hier liggen, moet alleen weer goed gelast worden. Voetsteuntjes heb ik hier ook thuis! Dus dat zou goed moeten komen 🙂

    #805192

    Spartafrank
    Topic starter
    Berichten: 116

    Hallo Veening,

    Ik zie het. Ik weet niet hoe die onderdelen heten, die ‘stafen’ waar jou lamp aan is gemonteerd, maar daar ben ik dus naar op zoek. Wie kan mij vertellen waar ik die kan halen?

    Met vriendelijke groet,
    Frank.

    #805193

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Haha, dat zijn koplamporen.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #805208

    Spartafrank
    Topic starter
    Berichten: 116

    Haha, mooi woord! Weet iemand waar ik die kan krijgen voor een mooie prijs? 40 euro voor koplamp oren vind ik nog al prijzig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.