v-snaar

Home Forums Techniek Opvoeren v-snaar

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by jesseh 4 years, 4 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #791652

    jesseh
    Topic starter
    Berichten: 4

    goeiedag,
    sinds deze zomer ben ik eigenaar van een prachtige vespa ciao. Zelf vond ik hem iets te langzaam gaan en daarom heb ik een nieuwe poelie (80) gekocht met daarbij een nieuwe v-snaar (950). Toen ik deze wilde monteren bleek de v-snaar te groot ookal had ik wat onderzoek gedaan. Ik heb daarop de mensen van JMPB onderdelen gemaild en hun zijden dat ik een 1064 v-snaar nodig had. Deze is ook te groot. Mijn vraag is dus: welke v-snaar heb ik nodig bij een 80 poelie.
    Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
    Jesse Hermans
    20191005_183203

    #791666

    FL4WLESS
    Bijdrager
    Berichten: 167

    Als hij iets te groot is kun je ook je blok een stukje naar voren zetten d.m.v de 3 schroefjes iets los te draaien. dan kun je je blok horizontaal wat verschuiven

    #791668

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Niet alleen de drie blokbouten licht losdraaien maar ook de uitlaat moet een beetje los :thumb
    Dan schuif je het blok naar voren totdat V-snaar op spanning staat en dan de achterste blokbout als eerste vastzetten !

    TICKLING BARN
    #791669

    jesseh
    Topic starter
    Berichten: 4

    Ik heb al geprobeerd het blokje naar voren te schuiven en dit is niet gelukt. Dit komt omdat het achterste buitje een imbus was en die is nu helaas dolgedraaid.

    #791670

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Dan zal je die toch echt moeten uitboren of afslijpen. Want een snaar vinden die past zonder je blok te kunnen verschuiven word een moeilijk verhaal.
    Want al vind je 1 die past. Ze rekken na gebruik ook nog wat uit en zal ie dus weer te ruim worden.

    #791672

    jesseh
    Topic starter
    Berichten: 4

    dan ga ik dat proberen. dankuwel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.