Uitlaten voor Vespa Ciao / Gilera Citta en andere Piaggio brommers

Home Forums Algemeen Website Uitlaten voor Vespa Ciao / Gilera Citta en andere Piaggio brommers

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Corne 3 years, 9 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #799386

    Corne
    Topic starter
    Berichten: 4

    Kan iemand mij vertellen of die  deuk n de leo handmade uitlaat op de uitlaten pagina  zo hoort of  niet zo hoort?

    #799387

    Gratje
    Bijdrager
    Berichten: 499

    Ik heb er 1 met “deuk” liggen. Maar er zijn volgens mij meerdere modellen geweest.

    20190223_172351

    de deuk is volgens mij om de de trappers vrij te houden.

    Ps. De mijne heeft de krul bij de inlaat niet meer. Vorige eigenaar denk ik ooit aangepast.
    Maar je ziet hier mooi het nut van de deuk

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 9 months geleden door Gratje.
    #799407

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Ja deze deuk hoort zo. Er zijn inderdaad 2 verschillende Ciao versies. Een oude 4231(boven op de foto) en een nieuwe 4256(onder op de foto). Idd de oude versie kan je icm trappers of kick gebruiken.
    Leovinci HM's Ciao

    @gratje; Hier volgens mij nog wat historie van jou uitlaat.

    #799409

    Gratje
    Bijdrager
    Berichten: 499

    @martino, wow hoe gaaf is dat dat je dat nog ergens gevonden hebt!
    Ik had de uitlaat bemachtigd omdat deze bij de SI zat die ik gekocht had.
    Dit lost al mijn vraagtekens op over deze uitlaat die ik al 2 jaar had.
    wist dat hij netjes was gerepareerd. Maar de hele history is nog mooier.
    En het klopt wat hij zegt. trekkracht onderin is mij de mijne net wat minder. maar gaat daarna alleen maar door en door en door.
    Is er eigelijk ook nog een SI/citta variant? of zijn dit de enige 2?

    #799416

    CITTADARAH
    Bijdrager
    Berichten: 361

    Dan komen we hier op uit
    Si versie DE263FBE-1D4B-4D00-BC20-5E8D3D2655B18E0A3A7C-AF60-4668-BE1F-4B83619C7383

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 9 months geleden door CITTADARAH.
    #799428

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Er is geen Bravo/Citta variant van de HM naar ik weet, maar een Ciao of Si versie is wel pas te maken natuurlijk. De bovenste foto van Cittadarah is een nieuwe versie van een Leovinci HM Si 4257 en de hier volgende foto is van een Leovinci HM Si 4230 oude versie. Ook wel straight genoemd omdat deze wat rechter oogt.

    Leovinci HM Straight

    #799433

    Corne
    Topic starter
    Berichten: 4

    Wow bedankt voor al jullie berichten man’  wat leuk. Denk dat ik nu 7 jaar een cittatje rijd. nu dan  met si brug eronder omdat oude helemaal gaar was. Zit nu een aantal jaartjes op de site wat mij enorm veel heeft geholpen  ben gewoon moe geworden van het lezen  herlezen en zoeken haha’ stel eigenlijk ook nooit vragen want zie ook vaak van ja is geen topic of zoek in how toe bla bla en heb geen zin in gezeur en verstand van internettaal heb ik ook niet  alleen dingen zoeken haha:p maar ik ben er nog lang niet er is nog zoveel te leren’ maar hier waar ik woon  is ook  niemand die me wat kan uitleggen.  Dus maak  gewoon meestal even een praatje met iedereen waar ik kom op sprreek via internet’ dat maakt het ook wel leuk. Dus ook  bedankt voor de site. 😉   benook erg blij met de uitlaat echt een gaaf ding:D  en heb inderdaad ook gehoord dat het voor de kickstart  zo is gemaakt’.

    Oow ja en even bijvoorbaad mijn excusen als dit gelul van me hier niet thuishoort:p;)

    Met vriendelijke groet. Corné

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.