uitkijken!

Home Forums Techniek Framedelen uitkijken!

This topic contains 52 reacties, has 23 deelnemers, and was last updated by iaccaloco 17 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
  • #163241

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    Colin :
    ja sorry typ fout het eerste verhaal.. (A)
    Zwakjes noem je dat vespaflappie het is wel een ding voor me naar school te gaan he.. ::con
    ja ben aan het denken voor een 13/13 maar wil niet dat die harder gaat , niet erg harder want jah πŸ˜› geld voor me boetes heb ik geen zin in want ga iedere dag naar school.. en daar is ook een politie bureau in de buurt dusjah,,

    ding van marc is ook volledig orgineel. aleen vorozien van 12/12 carb en leovincie krul! en 80 vsnaar
    dus die 0.6 is wel magertjes ja

    #163242

    Marcc
    Bijdrager
    Berichten: 259

    heb je t ding wel goed aangedraaid bij je uitlaatpoort?? want 0,6 is inderdaad heel mager ik had zoals hierboven al 2 keer gezegd 1,0 met alles standaard en leo krul en 80 poulie…

    #163243

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Marcc :
    heb je t ding wel goed aangedraaid bij je uitlaatpoort?? want 0,6 is inderdaad heel mager ik had zoals hierboven al 2 keer gezegd 1,0 met alles standaard en leo krul en 80 poulie…

    Hmmm, 1.0kw vind ik dan weer vrij veel voor die setup, waarschijnlijk zijn die rollers gewoon zo scheef als wat?

    #163244

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    zijn ze ook:)

    Maar marcc’s dingetje liep toen idd wel erg lekker, nou weer overigens:)

    #163245

    Joost
    Bijdrager
    Berichten: 60

    Idd die rollerbanken kloppen voor geen klote. Toen mijn snor ciao net nieuw was 20 km op de teller net uit de winkel werd ik aangehouden rollerbank. Had ik 0,9 met een snor ciao. Na een hoop gezeur kreeg ik toch geen boete, gingen die flikkers echt alles na kijken me verlichting me remmen me banden profiel me v-snaar echt alles, maar ja hij was helemaal nieuw dus konden ze niets vinden. Toen stonden ze wel ff te kijken.

    #163246

    .-{2F4OV}-.

    0,9 met een ciao snor:o

    Hoe kan da nou weer? πŸ˜• Ksnap er geen hol meer van.. Volgens mij zijn die rollenbanke idd scheef!

    #163371

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    weet je wat ik nou niet snap dat er op mijn kentekenbewijs staat dat mijn snorciao een vermogen van 0,91 kW heeft ????
    en mijn andere snorciao 0,86 kW????
    vaag toch, volgens mij kunnen ze me dus nooit pakken op teveel vermogen….:?

    #163372

    Olivier
    Bijdrager
    Berichten: 88

    dat is het aantal kw op de krukas denk ik..

    #163373

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Dat denk ik ook (hoop het niet natuurlijk). Op mijn kenteken voor de snor staat 0,74 KW max. Echt vaag, maar dat is volgens RDW krukasvermogen. Het staat alleen NIET zo op mijn papieren!!
    Je mag aan de kruk tot 4,0 KW maximaal hebben zelfs bij sommige brommers, zolang het maar niet resulteert in een hogere constructie snelheid als 45 KM/U.

    Alsof dat ΓΌberhaupt te doen is, zelfs met snor vertanding en de grootste poelie ga je daar gigantisch overheen.

    Als ik dus mijn Snor zou begrenzen op 25/30 km/u maar er wel in één seconde op zou zitten, kunnen ze me theorethisch niks maken, zolang ik onder mn 0,74 KW blijf. Immers, ze registreren dan op de bank 0,74 en dat is volgens hun dan berekend te ‘snel’, maar ze hebben me dan toch niet actueel op rijsnelheid gecontroleerd?
    (of denk ik nu te moeilijk?)

    Probleem blijft dat RDW en de blauwen met verschillende maten meten, en de blauwen weten dat hun methode niet klopt, en eigenlijk niet mag, maar wie doet er iets tegen? Is toch tegenstrijdig, de RDW houdt zich immers ook aan de wetten? Zij mogen een brommer die niet aan de regels voldoet immers ook de weg niet op laten? En het kenteken is er voor afgegeven, dus voldoet ie toch volgens de RDW aan de regels…

    Wat zou ik graag willen dat ze eindelijk eens van de onzin regel over constructie snelheid afstapten, en gewoon invoerden dat je beboet wordt als je te hard rijdt, net zoals dat bij auto’s en motoren gaat. Dat is tenminste duidelijk, en vooral EERLIJK!!!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #163374

    hc_mike
    Bijdrager
    Berichten: 161

    Het is een nieuwe regel,

    Brommers en scooters mogen zoveel vermogen hebben als ze willen, je mag gewoon niet harder dan 45km/h.

    #163375

    mulder[sst]

    zet gewoon zon plastic rand om je kenteken

    #163376

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    hc_mike :
    Het is een nieuwe regel,

    Brommers en scooters mogen zoveel vermogen hebben als ze willen, je mag gewoon niet harder dan 45km/h.

    Je mag letterlijk niet harder als 45 KUNNEN bedoel je, dat is een groot verschil!!!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #163377

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    lang leve de begrenzer :con

    #163378

    wheelieking89
    Bijdrager
    Berichten: 304

    MIj boeit dat allemaal geeen FLIKKER

    omdat

    ik probeer altijd eerst te vluchten πŸ˜›

    lukt dat nie

    dan zeg ik het volgende πŸ˜›

    ik heb em gestolen uit me vaders schuur ik mag eraan sleutelen en mog er NIET op rijden πŸ˜‰

    me vader bevestig dit en voila aleen een boete voor joyriding Γ‘ 50 euro en klaaar πŸ˜€ en je behoud alles πŸ˜›

    #163379

    hc_mike
    Bijdrager
    Berichten: 161

    ja en mijn moeder naait me er gewoon bij dusjah πŸ˜›

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.