uitkijken!

Home Forums Techniek Framedelen uitkijken!

This topic contains 52 reacties, has 23 deelnemers, and was last updated by iaccaloco 17 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
  • #161401

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    Vandaag aangehouden door de politie moest mee naar het politiebureau voor rollerbank controle, ik kwam uit op 0,6 wel netjes 🙂 net geen boete gelukkig, maar wil ff iets duidelijk maken, als jullie kijken naar mijn gallery zien jullie mijn ciao met een grote nieuwe nummerplaat ik heb deze nummerplaat boven me handmade gemaakt, heel speciaal en ziet erg mooi uit vind ik maar het mag niet, de politie vind dit een uitstekend voorwerp ( maar hijs niet breder dan me handmade :S ) maar moet het dus weer aan de achterkant erop maken wat ik erg shit vind, als de politie me een boete had gegeven konde ze mer der eentje geven van 300 euro 😐 echt een gezeik allemaal vandaag gehad maar gelukkig geen boete, doe ut dus niet met de nummerplaat als je een kwade politieman hebt dan zit je flink in de neste, ik ga nog wel iets verzinne om hem toch mooier te maken inplaats van achter onder het licht, maar wou jullie alleen informeren over het gebruik van de nieuwe nummerplaten kijk daar mee uit ! Wie heeft verder nog advieze voor de nummerplaat waar je hem kan laten op mijn ciao? zie Gallery Maasbracht – Colin

    #163227

    Cafy
    Bijdrager
    Berichten: 122

    woute heben ook altijd wat tezeike laatst ook over me achterband vn citta maja
    bedankt voor de tip want ik ben ook wat aant zoeke voor hem aan te hangen 🙂

    #163228

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    Ja ik ook maar weet ut ook niet meer;) had hem eerst zoals op de foto’s in me gallery echt fijn en iedereen van school vond het speciaal en mooi zeker met die handmade.. maarjah.. ben nog aan het denken wat ik nu ga doen 🙂

    #163229

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ben vandaag in een mierenneuker-bui geloof ik, maar goed; als jij 6.0kw had was je er niet zo makkelijk vanaf gekomen:lol

    Wel jammer van die plaat, 300 zou wel een extreem hoge boete zijn voor iets wat inderdaad niet verder uitsteekt dan je uitlaatje.

    #163230

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    ze zegge dat het uitsteekt en dus niet mee telle als kentekenplaat:S slaat nergens op merjah ze bedenken altijd wel iets.. en het was echt 0,6 :O zeide ze ze stonde met 9 man om de rollerbank, en hij sloeg tege de 0,6 kwh.. en je mag 0,5 hebbe zegt die 🙂 en zei die je krijgt geen proces verbaal ervoor

    #163231

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    en die pik deed ook zon moterjas uit , voor gewicht besparing :O toen hij op de rollerbank ging met me vespa

    #163232

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    kijk naar bovenstaandje en je ziet dat je 6,0 typt ipv 0,6!

    Ik vind het maar zwakjes, marcc had met alleen ene krul al 1,0kw…..of is dat gewoon veel?

    #163233

    Jelle89

    je mag tog 0.7 hebben als brommer..:|..want volgens mij zal ik ook wel 0.6 hebben..:|..

    offtopic: Colin, waarom douw je geen 13/13 erop, loopt veel beter en gaat beter door naar de top..

    #163234

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    ja sorry typ fout het eerste verhaal.. (A)
    Zwakjes noem je dat vespaflappie het is wel een ding voor me naar school te gaan he.. ::con
    ja ben aan het denken voor een 13/13 maar wil niet dat die harder gaat , niet erg harder want jah 😛 geld voor me boetes heb ik geen zin in want ga iedere dag naar school.. en daar is ook een politie bureau in de buurt dusjah,,

    #163235

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    13/13 kost 20/30 euro of niet?

    #163236

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    30 euro;)

    #163237

    koopman53

    Ik ga ongeveer 75 op me woon/werkbrommer, let op: het is een snorbrommerd he 😛 citta rulezz!!

    #163238

    .-{2F4OV}-.

    Waar zit je op school dan colin?

    Ik zit in Venray op school, naast het politiebureau:o

    Mja.. Egt alleen ma opgevoerde brommers en bijna alle buitenlanders komen zonder helm naar school. Politie doet er opzich niks aan.. Heel soms controle, ma da smst iedereen elkaar dan en dan is lang niet iedereen op school 😀

    Ik ga btw nooit met de brommer na school. Ik woon zo dicht bij dat ik er sneller ben met de fiets:D

    Wel fijn, hoef ik tenminste niet bang te zijn voor zo’n controle :thumb

    #163239

    cittatuner
    Bijdrager
    Berichten: 232

    nou snap k nix meer van de juten en hun rollendozen:?zoals hier op de site staat heeft een standaart vespablokje 1.9 tot 2.1pk . als je dit omrekend is dat ong 1.4 kw ! dan zou je dus een prent krijgen voor het dubbele vermogen dan toegestaan terwijl je origineel rijd:?

    of zie ik het nou verkeerd:con

    #163240

    pleasure
    Bijdrager
    Berichten: 281

    cittatuner :
    nou snap k nix meer van de juten en hun rollendozen:?zoals hier op de site staat heeft een standaart vespablokje 1.9 tot 2.1pk . als je dit omrekend is dat ong 1.4 kw ! dan zou je dus een prent krijgen voor het dubbele vermogen dan toegestaan terwijl je origineel rijd:?

    of zie ik het nou verkeerd:con

    Zo’n rollerbank kan ook geen vermogen meten, maar meet hoe snel de rollen ronddraaien, dit komt dus redelijk overeen met de snelheid maar er zitten wat haken en ogen aan.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.