TK: Citta met exclusieve spaakvelgen, In absolute topstaat!

Home Forums Advertenties Brommers aangeboden TK: Citta met exclusieve spaakvelgen, In absolute topstaat!

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by oldschool 7 years, 10 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #244469

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Aangeboden, een bijzondere Gilera Citta.

    Deze Citta heb ik in de winter van 2015/2016 helemaal van de grond af opnieuw opgebouwd. Alles wat draait en slijt is vervangen, deze Citta is nu echt weer in nieuwstaat en kan nog vele km mee! Ik heb er zelf na opbouw en revisie ongeveer 30 km mee gereden dus echt alles is nog in nieuwstaat.

    Het motorblok is een 3 spoels CP blok, dit houdt in dat er nog een extra stroomaansluiting aan zit waar eventueel een claxon, extra verlichting of iets anders op aangesloten kan worden. Het motorblok is voorzien van nieuwe lagers, van binnen helemaal schoongemaakt en voorzien van nieuwe zuigerveren en pakkingen.

    Er zit een nette, mono koppeling op met nieuwe segmenten en een nieuwe segmenthouder, verder een nieuwe 105 poelie.

    De voorvork is ook helemaal gereviseerd en voorzien van nieuwe buitenpoten, keerringen en olie.
    Stuur is nieuw, alle kabels en de kabelboom zijn ook nieuw.
    De Citta start met 1 trapje op de trappers, trekt goed op en heeft een top van rond de 30 km per uur.

    Verder is de Citta zoals op de foto’s te zien is voorzien van spaakwielen, dit is zeer exclusief, deze wielen zijn nieuw uit Italie gekomen en in Nederland nooit te koop geweest. De banden heb ik er nieuw omheen gelegd en hebben nu dus 30 kilometer gereden.

    Ook is de Citta voorzien van een mandjesdrager met afneembaar mandje voorop, en achter is een chromen rekje met jasbeschermer gemonteerd. Dit chromen rekje is niet het goedkope imitatie rekje maar een origineel rekje dat ik opnieuw heb laten verchromen door een verchromer die zijn vak verstaat!

    Verdere extra’s zijn:
    – Afsluitbare tankdop inc. sleutel
    – Volle tank
    – Grote bel
    – Losse zijstandaard nieuw in verpakking
    – Spiegel (is niet meer super, maar ik heb er een nieuwe los bij)
    Nog wat foto’s:





    Mocht de potentiele koper liever voetsteunen als trappers hebben kan ik deze ook monteren.

    Verder werken uiteraard het licht, de remmen, de schokbrekers etc perfect.

    Mijn vraagprijs voor dit alles is 550 euro, uiteraard kan er wel iets af maar hou het beschaafd.

    De brommer is af te halen en over te schrijven in Poeldijk, onder Den Haag.

    #245277

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Gereserveerd voor Jodojodo :thumb

    #245278

    oldschool
    Bijdrager
    Berichten: 165

    mocht de koop niet doorgaan dan hou ik me aanbevolen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.