Timo’s Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Timo’s Ciao

This topic contains 184 reacties, has 40 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 14 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 185)
  • Gebruiker
  • #453159

    TimoO_
    Topic starter
    Berichten: 3977

    Haha ik lees mn laatste zin van mn vorige post en ik denk van, ik ben ook niet snel tevreden ๐Ÿ˜›

    Het blokje is er dus weer onderuit, en alles ziet er nog pico bello uit ๐Ÿ˜€ Natuurlijk wat kleine krasjes op de zuiger en cilinder maar echt NIETS opvallends.

    Toch gaat hij uit elkaar. Maar ik ben nog aan het twijfelen om eerst het Athena blokje te tuneeren, of het Deps blokje, of het Kit Racing blokje ๐Ÿ˜• Heb ze nu allemaal wel uitgeprobeert (alleen het deps blok nog niet goed).

    #453161

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Ik zou de KR zo laten als hij is, cilinder moet volgens polini echt beestachtig presteren dus misschien is dat met wat meer geklooi met uitlaatjes wel mogelijk ๐Ÿ™‚

    Athena is die 50cc ? Doe die maar ๐Ÿ˜‰ heerlijk “onbezorgd” laagvliegen:D

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #453162

    TimoO_
    Topic starter
    Berichten: 3977

    Misschien dat het beter is om die Kit racing dan maar effe op de plank te leggen, t ziet er allemaal nog heel schoon uit. Maar ik wil de uitlaatpoort nog een iets hogere timing geven, maar ik ga eerst met de Athena experimenteren denk ik. Daar kan je namelijk nog een tweede van krijgen.

    En ondertussen dan nog het Deps blokje voor onder de sprinter, heeft die ook weer wat om door te ademen ๐Ÿ˜€

    #453169

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Ja idd, gewoon eens rustig de Timing Area van de Athena berekenen en daarmee gaan googelen. Timingen hoeven niet eens zo heel hoog ๐Ÿ™‚ dan blijft de cilinder tenminste nog een beetje rijdbaar…

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #453177

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Ik blijf het echt ZOO gek vinden dat elk blokje totaal anders loopt,
    Stephan heeft bijna precies hetzelfde KR blok! Std krukas en top one.. man wat een BEEST!
    Lijkt me leuker als je verder gaat met je athena :), met een snel 50cc’tje ben je al gauw een uitblinker. :thumb

    #453178

    TimoO_
    Topic starter
    Berichten: 3977

    Hmm.. M’n kit racing liep wel goed, maar ik zou hem geen beest noemen. Ligt misschien ook aan het gebrek van een fatsoenlijke vertanding.

    @ Arvid, het hoeft van mij niet rijdbaar te zijn, zolang het maar ziek hard loopt. Voor dagelijks gebruik heb ik het eigelijk niet nodig (ik kan alles perfect met de fiets bereiken).

    Het enige probleem bij die Athena’s is, dat ze van alu zijn. Rijden met een 22mm flensje dus…

    #437546

    TimoO_
    Topic starter
    Berichten: 3977

    Vandaag een beetje verandering in de zaak gebracht, ben begonnen met de werkplaats te upgraden van ‘beunhok’ naar ‘operatie kamer’ (ofja, bijna dan..).

    ziet er al een stuk beter uit als je zo binnenloopt ๐Ÿ˜€

    Ook heb ik Johnsel zijn RS gekocht, hier zit wel wat werk aan maar dat vind ik wel leuk om te doen.

    Het is zowiezo geen optie om erop te gaan rijden voor mij ivm politie en mijn eigen gezondheid. ๐Ÿ™ Dus ik ga hem een beetje opknappen en ‘customizen’, zodat hij er niet meer zรณ standaart uitziet (wat ie eigelijk ook niet is..)

    #438151

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    Wat is er met je gezondheid dan? ๐Ÿ˜ฎ

    #438186

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Daar ben ik ook wel benieuwd naar ๐Ÿ˜ฎ

    #437288

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    vind het uitlaatje erg vet (lekker compact :thumb)..Mooie werkplaats heb je nu had ik maar zoveel ruimte ๐Ÿ™ Veel succes nog met je nieuwe aankoop..En wat is er wel met je gezondheid?

    #438076

    SpeedDemon
    Bijdrager
    Berichten: 854

    Is dat een smallframe racertje langs je operatietafel?

    #438130

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ziet er wel goed uit die werkplaats. En altijd leuk om met een rs te stoeien.

    #438322

    TimoO_
    Topic starter
    Berichten: 3977

    Nou er is niet echt iets met m’n gezondheid ๐Ÿ˜› maar ik heb gewoon nog niet de rij ervaring om veilig met dat ding te kunnen rijden. Zeker niet door druk verkeer, omdat het gewoon heel moeilijk is om op een rustig tempo te rijden. Het punt is gewoon dat het me net wat te hard gaat voor een brommertje :p

    @ Speeddemon, dat is de ‘vouwfiets sprinter’.

    #431733

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    timo, hij bedoeld mijn pk125:pimp

    #452232

    TimoO_
    Topic starter
    Berichten: 3977

    Pardon me, maar daar heb ik geen foto van ๐Ÿ˜› en dat is de enige crosser die toegang heeft tot mijn werkplaats dus geen smallframe racer :lol

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 185)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.