THIESKE’S vespa

Home Forums Perso’s Projecten THIESKE’S vespa

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Vespaflappie 14 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

ThieskeCiao
    Topic starter

heej ik denk ik laat ook ff wat meer wete wa ik allemaal me mijn brommer uit spook…

Nou ik heb dus n vespa ciao mix….
    Setup:

50cc Italkit (1 keer vast gelope en nu weer waarschijnlijk) nog geen 4 weke oud…
    12/10 word mss als ik geluk hbe n 13/13
    95mm poeli
    Leovince Krul

verder eigk nie veel bijzonders….

Eletrische geldeelte ben ik oowk meee annt kloten…
    Neon buis onder lang zadel
    Strobo’s in e voor lamp (leuk effect)
    verder niks meer..

Foto’s volgen moet ff nog ergens op zette en dan link ik ze door naar hier….

EDIT::
    Foto’s van de neon en wa van me brommer hoe die er nu bij staat:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=4CMCCSYH

hansieb
    Moderator

Neophyte hardcore do i need to say more 🙂 maar je gaat toch niet serieus met zon bak aan de zijkant rijden. Lijkt me niet prettig.

ThieskeCiao
    Topic starter

jawel maa daar heb je gin last van alst goed is….. eni kon nergens die accu kwijt:P

tom
    Bijdrager

Ik heb ook lang (een half jaartje) met zo een bak langs mij gereden, ook voor batterij, echt lomp na een tijdje was het (HOUTEN!!!:D) bakje dat ik zelf gemaakt had gewoon bijna weggerot, was wel spijtig want ik had er een vrachrwagentuuter op gezet, een voetbaltuuter op batterij zeg maar, was echt de max :yes

ThieskeCiao
    Topic starter

di is gemaakt van roest vrijstaal dus nergens gin last van..

iaccaloco
    Bijdrager

Tjongejonge….

Dan ga je rondrijden met zo’n afschúwelijk lelijke bak, en dat allemaal voor zo’n idiote neon….

Snap ik niet…..

Neem dan een kleinere accu, bv. eentje uit de modelbouw-wereld, en beun ‘m weg achter je zijkap of je rekkie……. :no

Zónde!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

timschilders
    Bijdrager

doe gewoon een 9 volt batterij onder een zijkap maken, ledjes verbruiken zo weinig stroom, kun je best lang mee doen een zoon batterij. en dat zadel! op een citta vind ik het al lelijk, laat staan op een ciao:). mooi normaal zadeltje pakken, en die accu weg.

Fredzzz
    Moderator

jah ik vind het idee van neon wel vet, heb ik ook op mn eerste 2 cittas gehad, en wat leds op mn 3de,…

die bak vind ik er niet super mooi uitzien maar wel handig…

ik zou idd een kleinere accu kopen

12v 1.2 of 1.8 ah

kost maar 15 euro ofzo bij veel winkels…hier in groningen bij http://www.okaphone.nl

maargoed…

ThieskeCiao
    Topic starter

ja dis gewoon scooter accu die uit een runner komt… voor 5 euro overgekocht dus… en t werkt goed en lang als goe is oowk nog dus das wel rlx:d

iaccaloco
    Bijdrager

Neehoor, want ’t ziet er niet uit………:)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Fredzzz
    Moderator

tjah…handig is het opzich wel, maar toch zou ik een kleinere accu kopen en ergens verstoppen (weet niet precies waar dat zo beetje kan met ciao, heb naar mijnes nog niet echt gekeken)…maar onder je buddy?

ben je niet bang om ergens tegenaan te rijden, dus omdat die bak er zowat uitsteekt :D?

ik verander ook net wat van mening, is handig, maar lomp…past niet…

hansieb
    Moderator

Het ziet er inderdaad uit als een ciao met zijspan. Kleiner accutje moet ook wel weg te werken zijn.

ThieskeCiao
    Topic starter

het lijkt groter dan het is… en nee ben nie bang ergesn mee tege aan te rijde want steekt maar ongeveer 10 cam uit en bij voet steun stang wel verder dusse….

Blue Magic
    Bijdrager

wat heb je dat mixje maar toegetakeld ziet er echt niet uit zoals iaccaloco zegd model auto accu en dan mooi wegwerken

AA-T
    Sleutelbeheerder

de grootte van de accu is me nog niet eens de grootste zorg.. meer het weer wat we in nederland hebben.. je hebt der wel een dekseltje voor mag ik hopen?!

voor de rest, tjah.. sluit me aan bij het modelauto-accu-tje, de neon en alles heb je iig wel leuk gedaan 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.