THIESKE’S vespa

Home Forums Perso’s Projecten THIESKE’S vespa

This topic contains 20 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by Vespaflappie 14 years, 10 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

iaccaloco
    Bijdrager

hansieb :“……………ciao met zijspan…………..”

Véééétttt….!

Dat ga ik ooit nog es maken, zéker wete…..;)

Ik heb nét m’n laatste Ciao(behalve de OranjeZwarte dan) verkocht, maar d’r komt gewoon een keer een dag dat ik ’t ga doen….:)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

ThieskeCiao
    Topic starter

ja zit deksel bij… en ik heb op gemete bakje is 8 cm breed;)

timschilders
    Bijdrager

iaccaloco :

Véééétttt….!

Ik heb nét m’n laatste Ciao(behalve de OranjeZwarte dan) verkocht, maar d’r komt gewoon een keer een dag dat ik ’t ga doen….:)

zoon idee had ik ook, aan mijn ciao een ander vespa frame lassen, en wielen enzo eronder zeten enz.. maar dat zou er dan niet uitzien, wel handig, met zen vieren erop

Tremgy
    Bijdrager

iaccaloco :
    Tjongejonge….

Dan ga je rondrijden met zo’n afschúwelijk lelijke bak, en dat allemaal voor zo’n idiote neon….

Snap ik niet…..

Neem dan een kleinere accu, bv. eentje uit de modelbouw-wereld, en beun ‘m weg achter je zijkap of je rekkie……. :no

Zónde!

Helemaal mee eens!!!! rop die accu eraf man…

AA-T
    Sleutelbeheerder

timschilders :

iaccaloco :

Véééétttt….!

zoon idee had ik ook, aan mijn ciao een ander vespa frame lassen, en wielen enzo eronder zeten enz.. maar dat zou er dan niet uitzien, wel handig, met zen vieren erop

minder handig, maar nog veel leuker, is als je dan beide frames een stuurtje geeft, en er 2 mensen moeten sturen, dat wil ik egt wel zien :p

en als der een zijspan opzit, kun je die gruwlijk lelijk en grootte verzekeringsplaatjes ook wat mooier kwijt 🙂

Vespaflappie
    Bijdrager

AA-T :

timschilders :

iaccaloco :

Véééétttt….!

minder handig, maar nog veel leuker, is als je dan beide frames een stuurtje geeft, en er 2 mensen moeten sturen, dat wil ik egt wel zien :p

en als der een zijspan opzit, kun je die gruwlijk lelijk en grootte verzekeringsplaatjes ook wat mooier kwijt 🙂

En jij denkt dat je er een goedkeuring voor krijgt, hahaha?

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.