Tecno Estoril

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Tecno Estoril

This topic contains 36 reacties, has 27 deelnemers, and was last updated by giel 2 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
  • #153384

    edje
    Bijdrager
    Berichten: 135

    k had die pijp op me 50 cc
    trok er goed meej maa was ook ut enigste 😉

    #153385

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Ik heb hem helemaal omgelast,voor de mini,goede prestaties.
    Maar voor grote broertje’s kan ik helaas niets zeggen.

    #153739

    ciao 83
    Bijdrager
    Berichten: 37

    beste allen

    Ook heb zojuist mijn proma cicuit vervangen voor de techno terugloop. Het geluid is wat zachter dan bij de proma, wat mij wel bevalt. jammer alleen is dat ik geen boost meer heb in het midden toerental, dit heeft die proma juist erg sterk. In hoge toeren is de techno gelijk aan de proma
    de look is uiteraard goed.
    Ga voor mijn si vario toch een op zoek naar de leo handmade.

    #153740

    HELLRAISER
    Bijdrager
    Berichten: 434

    Volgens mij is die techno veeeel te dik voor een standaard ciao .

    #153846

    Sven vdB
    Bijdrager
    Berichten: 200

    IK heb oojk een techno terugloop, hij liep lekekr op mijn 50cc origineel reed harder als homeot aleen trok niet zo lekker. Ik heb nou een 70cc malossi en daar rijdt de techno echt slecht op, de homoet trekt wel lekker op de 70 maar rijdt niet zo superhard dus binnenkort leovince proberen of proma kopen.

    #153847

    Gijhys
    Bijdrager
    Berichten: 178

    Vandaag ook de Reverse gekocht, 2de hands dan. Ik vond em echt veeel beter trekken dan de citypower die ik eerst had. Maar ik had echt het gevoel dat die veel langzamer liep dan de city. Mja ik had het misschien van te vore kunnen weten dat die het niet zo goed doet op een 50cctje. Maar ik vind em toch belachelijk vet gewoon op een vespa ciao8)

    #153848

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik denk dat je handmade beter loopt op vario en er beter uitziet. of je moet hem rechtlassen dan is het nog wel vet.

    #153849

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Nou k vind die pijp dus beter uitzien dan un HM

    #153908

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    ik heb deze uitlaat onder een vriend zijn ciao met 70cc malossi gezet..
    het is niet zo een goede uitlaat voor het ondergebied, trekken uit stilstand..
    maar als ie op middentoeren komt begint de uitlaat toch lekker door te komen!
    en hij loopt ook erg hoog door, beter dan de proma cc die hij eerst eronder had..
    als je voor trekkracht wil gaan moet je deze pijp zeer zeker niet kopen..
    ga je voor de middenkracht en topsnelheid en voor de looks?
    dan is deze uitlaat zeker aan te raden..

    met de proma cc haalde mijn vriend de 68km/h. (digitale teller)
    met de Tecno Reverse haalde hij 73km/h. (digitale teller)

    toch een groot verschil vind ik!

    (ps: ik vind de HM maar niet uizien, met dat varkensstaartje in de bocht >.>, maar das mijn mening :D)

    Gr. Diac

    #153915

    gti
    Bijdrager
    Berichten: 21

    :'(:'(hey, voor degene die hier de welbefaamde Techno reverse hebben, heb ik een vraagje..
    moesten jullie nog wat aanpassen toen jullie hem onder de ciao wilden hangen?, Ik heb namelijk een ciao mix en ik heb een 23,5 mm techno gehaald. maar hij past er nog steeds niet goed onder, hij komt onder mijn trap-as en het lijkt me zo dat hij ook niet helemaal uitkomt bij het orginele geboorde gaatje waar de schroef in moet?

    Kan het natuurlijk fout hebben, iedergeval alvast bedankt!

    #153916

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    gti :
    :'(:'(hey, voor degene die hier de welbefaamde Techno reverse hebben, heb ik een vraagje..
    moesten jullie nog wat aanpassen toen jullie hem onder de ciao wilden hangen?, Ik heb namelijk een ciao mix en ik heb een 23,5 mm techno gehaald. maar hij past er nog steeds niet goed onder, hij komt onder mijn trap-as en het lijkt me zo dat hij ook niet helemaal uitkomt bij het orginele geboorde gaatje waar de schroef in moet?

    Kan het natuurlijk fout hebben, iedergeval alvast bedankt!

    tsja, je zal steps moeten monteren en een gat bij maken achter in het frame.. maar die uitlaat loopt echt niet goed op jouw setup, ik zie dat die nog standaard is?
    ik zou me echt nog eens 2x bedenken hoor..

    #153917

    gti
    Bijdrager
    Berichten: 21

    steps heb ik al gekocht, Maar hij komt zeg maar onder het tandwiel van het aantrap ding, maar ik hoef hem ook niet heel hard te hebben lopen ’t gaat me meer om de look,, zo’n blokje wat ik heb kun je toch niet opvoeren trouwens?

    #153918

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    dat tandwiel kun je gewoon eraf flexen, heb ik ook gedaan.
    als je voor de looks gaat issie zekers vet 😉

    #153921

    gti
    Bijdrager
    Berichten: 21

    hey, ik vind het een goede uitlaat.. kga voor mijn doen best rap.. 45/ 50(wind mee) zit niet zo’n lelijk knettergeluid in maar een mooi rustig geluidje… Trekken doetie iets minder mooi… maar verder toppertje 😉

    #153922

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    gti :
    steps heb ik al gekocht, Maar hij komt zeg maar onder het tandwiel van het aantrap ding, maar ik hoef hem ook niet heel hard te hebben lopen ’t gaat me meer om de look,, zo’n blokje wat ik heb kun je toch niet opvoeren trouwens?

    Hey
    Opvoeren gaat met elk vespa blok, begrenzers of niet 😀
    Je moet om de uitlaat te laten passen op zijn minst een stuk van dat tandwiel afslijpen en een extra gat boren achter waar hij vast komt te zitten.
    Succes ermee:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.