Tecno Estoril

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Tecno Estoril

This topic contains 36 reacties, has 27 deelnemers, and was last updated by giel 2 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
  • #149230

    Blue Magic
    Topic starter
    Berichten: 22

    was vandaag bij cycleshop heerlen waar ze een Tecno teruglooppijp hadden dus niet omgelast maar een echte echt vetjes zal denk ik wel goed lopen met hogere cc’s of met variomatic pijp kost 72 euro heb geen picas maar ziet er erg gelikt uit

    gr Blue Magic

    #153182

    D-Rake
    Bijdrager
    Berichten: 16

    jah die dingen zijn echt ruig man, volgens mij heb ik er ook een bij EPC zien staan volgens mij was die wat duurder, kan ook voor een puch ofzo zijn geweest, maar het enige nadeel vind ik van z’n terugloop dat ze zo zwaar en lomp uitzien op een brommer, het past er niet zo bij vind ik qua uiterlijk maja, wel vet om te hebben!
    ltr

    #153188

    GeFret
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Eej, ik heb laatst ook zo’n Techno terugloop gekocht, maar ik moet em er nog ffies ondergooien 🙂
    Ik vind em er ckers vet uitzien, en nu nog hopen dattie lekker loopt en een mooi geluidje maakt 😛

    #153189

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    hmm kvind um wel geinig, Gefret laat ff weten hoe zijn presaties zijn.
    want als het niet loopt is 72 euro natuurlijk erg veel geld!

    #153191

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Moet bijna zeker wel goed lopen op meerdere cc’s; expansie ziet er heel behoorlijk uit.. ALs gefret een beetje fatsoenlijke setup heeft kun je pas echt conclusie trekken; op 50cc zal ie niet goed lopen; dat zie je zo al…

    #153192

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Lijkt een beetje op een snellere versie van een Leo HM…

    #153193

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Volgens mij komt die pijp wel laag te hangen ofniet?? Vind ik persoonlijk niet zo mooi..

    #153194

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    ziet er idd niet naar uit dat hij echt omhoog komt, maar moet toch wel, anders ziet ut niet uit??

    gefret, fotootje zou dus wel leuk zijn;) (als ie deronderhangt!)

    #153195

    GeFret
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Haaaaaaaaaloooo mensen:)
    Hij hangt eronder hoor! Ik ben er best tevreden mee, alleen trekt ie at minder hard en komt ie minder hard op z’n top als een Leovinci HM (die ik er eerst onder had) Maar ik denk idd dattie wel chill is bij een hoog aantal cc’s, dus idd niet voor een 50 cc.
    Foto’s komen binnenkort…

    #153196

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Ik word ws oud……:$

    Is toch hélemaal nix zo’n uitlaatje op je Vespa?

    Ik vind ’t iig nix…..

    Ik zou als ik zo’n pijp zou hebben de demper er recht op lassen, zoals het hoort!

    Krijg je een soort van Handmade idee….

    Ik heb er zelf eens eentje verlast voor m’n 2e KickstartVarioCitta en de CiaoMix, omdat ik toen geen andere auspuffs had….

    Was een Handmade ZX voor(dnk ik) een Peugeotscoot…….
    Op de KickCitta:

    En op de Ciao(zo issie ook verkocht gelukkig, maar dan wel ff zwartgespoten, en uiteraard met alle kappen erop, wég met die sch&*^%t pijp!:

    (er zat trwns een grillo voorvork in op deze foto, rijdt echt 100x beter!)

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #153200

    GeFret
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Besteld op 50cc.nl, maar Ties, hij rijdt wel chill opzich, hij trekt wel minder dan een Leovinci HM en z’n top is misschien ook iets minder, dus als je puur voor trekkracht gaat en snelheid, dan zou ik voor de HM gaan, maar qua uiterlijk vind ik deze terugloper wel chill. Hij had wel ietsje meer omhoog kunnen lopen idd, maar je kan niet alles hebben he:P

    mzzl

    #153201

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    haha ja klopt wel, je kan niet alles hebben:P maarja, ik hou ut wel bij me HM 😀

    #153202

    GeFret
    Bijdrager
    Berichten: 96

    Zal ik cker doen, HM is ook super chill 😀

    #153316

    Joost
    Bijdrager
    Berichten: 60

    Ik heb hem er onder liggen en hij rijd super leuk.

    Je moet inderdaad wel een cilinder hebben die onderin veel klaar speelt want de uitlaat is met optrekken niet snel, maar op een gegeven moment trekt ie hem super hard door. Net als de leo maar deze gaat nog een stuk verder. Leuk geluidje en ziet er ook wel leuk uit vind ik.

    #153383

    hc_mike
    Bijdrager
    Berichten: 161

    Hij lijkt me op een 47mm cilinder het toch wel goed doen, het is idd niks voor 50cc, ik ga hem maar es kopen en kijken wat ie doed.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.