Techno Circuit

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Techno Circuit

This topic contains 22 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by just1991 11 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #149256

    ciao
    Topic starter
    Berichten: 17

    hoi, die techno circuit die op jmpb staat, past die ook op ciao ?

    #152661

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Dit is eigenlijk niet de versie bedoeld voor de Ciao, maar hij past geloof ik wel (moet gaatje in achterbrug boren omdat beugel niet op juiste plek zit.

    Voor 50cc echt een SCHEITpijp, niet vooruit te branden.
    Voor 70cc best wel een redenlijke pijp, 0,0 low-end power, een beetje middel-end power, maar zeker goedde Top-end power:thumb (pijp kun je serieus hard mee!)

    Met de DR70revo en mijn Techno heb ik 85km/uur gehaald, de proma CC haalde dat niet πŸ˜‰

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #152662

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    wahaa Arvid, jij geloof in sprookjes, het is echt grote rotzooi.. ik heb deze ook gehad onder mijn 70cc malossi..
    ik zeg het je, voor het geld wat je daaraan uitgeeft kun je nog beter de gianelli kopen die wat origineel lijkt, die doet het nog beter.
    trekken doet hij zeker niet en er is nergens een boost te herkennen.. hij kan wel redelijk lang doorgaan, maar wat heb je daaraan als hij niks doet van onder en in het middengebied..
    maarja, je moet hetzelf weten.. kom je er zelf wel achter πŸ˜‰

    #152663

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Mijn mening is dat hij het op 50cc helemaal niet zo slecht doet.:lol
    Trekt in een keer door naar de top, die bijna net zo hoog is als met een proma cc.

    #152664

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    diac, wat jij nu insigneert, is toch precies wat arvid zegt.. het is ook kut pijp.. maar hij wilde egt kijken wat eht uiterste was van de cilinder..
    en vespa avanti.. miss moet je eens goed gaan afstellen πŸ˜› dan kom je wle tot de conclussie dat de cc egt wel beter is..

    Mike
    #152665

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Had mijn Techno (die ik nog steeds in mijn verzameling heb) dan een soort magic energie over zich of zo?:lol
    Raar dat iedereen hem zo mega slecht vindt:con

    #152666

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    insigneert? whatever πŸ˜€

    @ ciao: koop gewoon een andere uitlaat, als het maar niet een tecno / techno is πŸ˜›

    #152667

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik heb anders ook geen slechte herineringen aan zo,n techno.
    Ik vind dat ie ook onderwaardeerd word.
    Maatje van mij had er vroeg 1 op z,n orginele ciao gezet en die blaazde er 60 a 65 mee.
    En trok lekker op en reed ook lekker hard.
    Dus mij lijkt het ook geen slechte pijp.

    #152668

    tom__vespa
    Bijdrager
    Berichten: 114

    eeej

    sorry da zeg ma ben best tevrede over mijn techno krul.:D zolang je ma veel toere maakt loopt die wel.
    Ik haalde 59 op de rollerbank met alleen de pijp en 1313 en malo filter en 95poelie best netjes vond ik zelf

    #152669

    quintt
    Bijdrager
    Berichten: 12

    Ik heb deze uitlaat passend op mijn brommer gemaakt en ik moet zeggen dat het helemaal geen slechte uitlaat is,!!!

    #152774

    niekst3r
    Bijdrager
    Berichten: 47

    ik wil er eentje gaan halen gwn om te proberen
    [thumb=datas/thumbs/1891-techno.jpg]1891-techno.jpg[/thumb]
    maar hier zit zon boog of hoe je et wil noeme na de bocht
    daar zit tooch geen begrenzer meer in?

    #152775

    1-feb
    Bijdrager
    Berichten: 462

    Nee, als je hier even kijkt: KLIK

    #152856

    ciao
    Topic starter
    Berichten: 17

    ik heb nu een techno circuit op mijn ciao mix, en ik moet zeggen, hij trekt een stuk harder en gaat 10 km/h harder, ik kan nu niet met een andere pijp vergelijken, maar ik ben best tevreden 8)

    #152858

    Mikies
    Bijdrager
    Berichten: 24

    ciao :
    ik heb nu een techno circuit op mijn ciao mix, en ik moet zeggen, hij trekt een stuk harder en gaat 10 km/h harder, ik kan nu niet met een andere pijp vergelijken, maar ik ben best tevreden 8)

    ik heb die pijp ook , begrenzer eruit en dan loopt die fijn. Gaat lekker hoog door in de toeren.

    #152859

    erikbloemberg

    ik vind het maar een klote pijp troep!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.