Tatoobob64

Home Forums Perso’s Projecten Tatoobob64

This topic contains 10 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by tatoobob64 9 years, 8 months geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
  • #284671

    tatoobob64
    Topic starter
    Berichten: 38

    Zit al een tijdje beetje op dit forum te kijken en te doen. Maar ga me nu maar is voorstellen
    Ik ben Bob kom uit leiden en ben 20 jaar.
    Ik zal even int snel mijn brommer verleden vertellen.

    Ik heb eerst een Zip gehad. Een hele fijne scooter maar der was altijd wat aan de hand dus heb hem toen weggedaan.


    Piaggio Zip SP (70cc)

    Nu al 1,5 jaar een Si in mij bezit, het bevalt me best maar was wel even wennen aant begin.

    Vespa si

    Ik heb toen van een vriend van mij wat spulletjes gehad om er wat aan te veranderen. Andere velgen, Veren en zadeltje.


    zo is die nu

    De si loopt een beetje op ze eind en kwam deze rode bravo tegen op internet .. zit nog geen kenteken op maar ben wel van plan op deze te gaan rijden in de toekomst en de si de deur te wijzen. De si begint een beetje kuren te krijgen dus dan moet daar he.


    bravo

    Nou dat was het dan!

    Verplaatst naar perso.

    #495062

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Hallo en welkom Bob!

    Mooie brommers! Vooral de Bravo, dit is er een van een van de laatste bouwjaren Bravo die op de markt kwam en die van jou ziet er echt nog goed uit!

    Wat mankeert er aan de Si dan? Hij ziet er niet uit alsof hij op zijn eind is lijkt mij een nette brommer zeker met de 10-spakers.

    #495063

    kv050
    Bijdrager
    Berichten: 108

    Hallo en welkom!,
    Si ziet er in mijn ogen nog prima uit, mijn vraag dus hetzelfde als Wilk wat mankeert er dan precies?
    Als ik jou was zou ik gewoon verder gaan met die SI en misschien die bravo erbij halen als projectje ofzo als je daar aan wilt beginnen.

    #495064

    tatoobob64
    Topic starter
    Berichten: 38

    Spatborden doorgerrot, iets wat loopt te tikken in me achterwiel, achterbrug die los zit,vering loopt aan op de achterband
    Voor mij al teveel omdat allemmaal op te knappe enzo. En als ik op die bravo een kenteken heb gaat die si per direct weg.

    #494790

    JoeriH
    Bijdrager
    Berichten: 534

    Hoi Bob,
    Zonde dat je er zo over denkt.

    Heb je wel is nieuwe olie in de achterklok gedaan? Dit kan het tikken evt. Verhelpen.
    Van wat ik op de foto zie zijn de spatborden niet doorgerot, enkel wat roestig. Een nieuw laklaagje zal dit al verhelpen.
    De achterbrug zit voor vast met een bout, draai deze even aan?

    Je hebt best kans dat de veren aanlopen door de losse achterbrug, anders moet je de oude veren maar weer monteren.

    #495065

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2102

    of je doet een extra ringetje bij je veren, is dat probleem ook weer opgelost

    #495066

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Verder kan het ook zijn dat de stof ringen tussen het frame en de achterbrug versleten zijn. Die kun je gewoon nieuw halen bij JMPB.

    #495067

    tatoobob64
    Topic starter
    Berichten: 38

    Ja wat darkmagician zegt . Was bij mij alleen nog maar een lange bout . Dusja . En ja kost me weer allemmaal centjes enzo. Vind t eigenlijk beetje overbodig .

    #495070

    JoeriH
    Bijdrager
    Berichten: 534

    Stofringen kosten maar een paar euro. Maarja, het is jou keuze.

    #495071

    kv050
    Bijdrager
    Berichten: 108

    Het is helemaal jou keuze ,
    maar stel die bravo die je wilt kopen kost jou 150 euro, als je dan ervoor zou kiezen om die 150 euro in die si te knallen zou je si er erg mooi uitkomen.
    Maar goed in ieder geval wel jammer mocht je die si wel de deur toe wijzen.

    #495074

    tatoobob64
    Topic starter
    Berichten: 38

    Iemand geintreseerd al in een s.i?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.