Smoothrat050

Home Forums Perso’s Projecten Smoothrat050

Dit onderwerp bevat 15 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Stiekelbaarsje 4 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Gebruiker

Smoothrat050
    Topic starter

Mijn gepoedercoate Ciao met Snorkenteken.
    Setup; Inlaat geveild en doorgetrokken poorten, afgedraaid vliegwiel, 65Dr Evo Cilinder met 65cc Polini kop, 13/13 carburateur en een Leovinci Handmade.

Mijn Citta, deze heb ik 2week terug geruild met een Vespa Si met Snorkenteken(De Citta was zonder kenteken).
    Setup; Inlaat geveild en doorgetrokken poorten(Kick-carters), 65Dr Evo met 65cc Polini kop(Watergekoelde kop zat een scheur in, vandaar niet aangesloten), 13/13 carburateur en een City Power.

Een mooi plaatje van mijn Ciao en mij ex-Citta in Groningen bij Hoornseplas

Mijn gepoedercoate Vespa Si met Snorkenteken.
    Setup; Kick-carters met Polini watergekoelde cilinder, watergekoelde kop en Polini waterpomp, inlaat veilen en poorten doortrekken dit moet allemaal nog geveild etc worden maar de onderdelen zijn er al

Dit is hoe die er nu bij staat, maar dan zonder radiateur en watergekoelde kop.

Deze wielen komen in de Vespa Si, en alles aangepast en erop zit zoals de wielen waterkoelde cillinder etc word die opnieuw gepoedercoat.

Verder ben ik nog bezig met een volledig originele zwart gepoedercoate Citta met Snorkenteken, ook ben ik nog bezig met Vespa Bravo met Bromkenteken er komen Citta onderpoten in en Chromen Citta wielen met een Chromen Ivano achterkoppeling. Setup; Speed Engine carters met zijinlaat voor de rest nog onbekend.

Hier alvast een foto van de chromen wielen

Verder heb ik nog wel wat leuk speeltjes

Een 65cc Kawasaki crosserframe, met een 125cc watergekoeld Piaggio Hexagon blok.

Een Piaggio Zip 2000 met een 125cc Gilera Runner blok, zit een 172cc Malossi cilinder onder, Malossi vario en een Rvs uitlaatbocht op verder origineel.

Ook heb nog Italjet Pack, boten, kart en 45km auto en nog meer maar daar heb ik geen foto’s van, dit was de verzameling voor nu

Smoothrat050
    Topic starter

Kan iemand de foto’s er goed opzetten voor mij, alvast bedankt;)

Lightlord had de links al aangepast waarvoor dank 🙂 Ik heb alles even in je eerste post gezet.

lightlord
    Donateur

Dat is een flinke verzameling 😛

Ik vind de achtervering van de zwarte citta helemaal UBER!!! 😛

Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi

Smoothrat050
    Topic starter

Dat is inderdaad een flinke verzameling, de vering op de Citta ziet er inderdaag vet uit bedankt;)

:thumb

DinoH
    Donateur

Vette verzameling. Ik denk dat iedereen ook wel benieuwd is naar de pack. Wat kosten het dan om die velgen te verchromen?

Smoothrat050
    Topic starter

Dankje is inderdaad een mooie verzameling, ik durf niet te zeggen wat het verchromen van wielen kost heb deze wielen van Marktplaats gekocht en de Pack zal ik eerdaags wel even een foto van maken als ik weer in de box ben;)

Nick050
    Bijdrager

Dat ziet er allemaal erg netjes uit
    Die blauwe Ciao heb ik wel eens zien rijden in de stad,mooi kleurtje met die flakes :thumb
    En die verchroomde citta velgen ben ik jaloers op,dit heb ik nog nooit gezien,maar het ziet er echt gruwelijk uit allemaal
    en die ..Si.. met schijfremmen:thumb

Wilk1985
    Moderator

Mooie verzameling! Vooral die Ciao met handmade is een super combinatie.

Leuke aparte spullen heb je, wees er zuinig op!

Smoothrat050
    Topic starter

Bedankt allemaal voor de toffe en leuke reacties, en inderdaad Nick050 dat kan wel kloppen dat je de blauwe Ciao wel is door de stad heb zien rijden:pimp Heb die chromen Citta wielen inderdaad zelfs ook nog niet eerder gezien, en de Si is nog een projectje voor het nieuwe jaar(Straks eerst 7 Januari voor me autorijbewijs:D) En Wilk1985, mooi verzameling inderdaad en ben er zeker zuinig en trots op(y)

Stiekelbaarsje
    Bijdrager

Hey kameraad,
    Mooie perso jonge
    begin volgend jaar even verder met de sisi.
    Mooie verzameling ben trots op je!:bier
    :thumb=)

Smoothrat050
    Topic starter

Hey mattie, bedankt voor je reactie. Gister me Auto theorie examen gehaald, nu snel lessen en een lekkere warme mooie auto kopen:D

DinoH
    Donateur

Volgensmij heb jij vandaag een aanrijding gehad? Is exact die SI op foto’s te zien.

AC RACING
    Moderator

Klopt, dat is zijn brommer ja, alleen weet niet of hij nog in bezit is van dat ding.

lightlord
    Donateur

http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/25944/scooter-contra-fietsster-in-groningen.html

Dat is hem zeker smooth is die nog van jou ?

Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi

DarkMagician6
    Bijdrager

Als ik die foto’s zo zie vind ik het wel zonde hoe de politie met die brommer omgaat…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.