Simonini calibrata

Home Forums Techniek Problemen oplossen Simonini calibrata

This topic contains 6 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by jeffrey citta 13 years, 4 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #210946

    SvenWF
    Topic starter
    Berichten: 8

    Hallo

    ik heb een simonini calibrata uitlaat 2e hands maar die is al aardig oud enzo
    maar hij maakt te veel herrie maar kan dit aan het oude demperwol liggen?

    en weet iemand of je vloeibare pakking kunt gebruiken bij je demper?

    #235271

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    zeker geen vloeibare pakking bij de demper gebruiken.. ja je kan normaal de demperwol veranderen.. Popnagels uitboren lijkt me bij deze demper?

    #235273

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Het kan door oude demperwol komen, maar de calibrata maakt van zichzelf ook al vrij veel lawaai. Om de wol te vervangen moet je de popnageld uitboren.

    En nee, dat is niet handig.

    #235274

    bartp
    Bijdrager
    Berichten: 58

    hoezo zou je geen vloeibare pakking bij je demper mogen gebruiken?
    is toch net zo goed als een gewone…

    #235539

    SirJohn
    Bijdrager
    Berichten: 135

    ja en nee

    Vloeibare pakking sluit sommige delen wel mooi af maar niet bij een uitlaat.
    De hete uitlaatgassen die door je uitlaat komen bevatten meestal nog wat benzine en andere troep en dat maakt van je vloeibare pakking gewoon drab.

    veel succes ermee

    #235540

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ten eerste maakt een calibrata vanzichzelf al behoorlijk veel , maar wel mooi race geluid. Kijk bijvoorbeeld hiervoor wat flimpjes op youtube ter vergelijking.

    Mocht je pakkingen willen gebruiken dan kan je wel pakkingspapier gebruiken. En demperwol is idd te vervangen als je met popnagels overweg kunt.

    #235544

    jeffrey citta
    Donateur
    Berichten: 332

    Juist. mijn calibrata hoor je ook al ongeveer van een kilometer afstand, en die is 4 maanden oud, ik vind het een fantastisch geluid, vooral als ik volgas rijd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.