Schokbrekers/wielen Si welke kleur grijs?

Home Forums Mening & ervaring Schokbrekers Schokbrekers/wielen Si welke kleur grijs?

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by JJB 3 years, 11 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #795251

    JJB
    Topic starter
    Berichten: 23

    Hallo,

    Ik wil de schokbrekers van een Vespa Si even opfrissen met een een nieuwe grijze kleur, maar vind het erg lastig om een beetje de kleur van de wielen te vinden, die ik wil gebruiken. Wie heeft een suggestie voor een kleur van bijv Cyclus spuitbussen of een goed alternatief. Dank alvast!
    WhatsApp Image 2020-04-07 at 14.18.39?

    #795255

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Mijn poedercoat ral 7035 komt erg dichtbij ik zal eens naar deze ralkleur opzoek gaan. Dat is voor de Schokbrekers. De velgen zijn een iets andere tint en glanzen ook meer.

    #795269

    JJB
    Topic starter
    Berichten: 23

    Ah dat is fijn om te weten Martino. Velgen glanzen idd iets meer, maar ik dacht dat die kleur wat makkelijker te vinden zou zijn of meer gebruikt. Heb je toevallig ook een tip voor een spuitbus in ongeveer die kleur?

    #795446

    JJB
    Topic starter
    Berichten: 23

    Dit is hem geworden met RAL7035 zijdeglans van duplicolor. Iets meer naar het wit dan oorspronkelijk gedacht, maar het staat wel lekker fris bij het groen.

    98FE2EC8-3EA8-495F-845D-0E2B3669937A

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.