Robbert1992 Perso

Home Forums Perso’s Projecten Robbert1992 Perso

This topic contains 65 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by robbert1992 10 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 66)
  • Gebruiker
  • #456408

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    @ martino ik ben ook erg benieuwd morgen vroeg ga ik er mee beginnen ik hou je op de hoogte via mijn perso 😀

    #467837

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    Vandaag mijn 15/15 caberateur er onder gemonteerd

    Moest wel het 1 en ander aanpassen nog om deze echt daadwerkelijk te kunnen monteren maar hij zit er onder!!

    hier wat foto’s

    Je merkt echt het verschil vooral met optrekken op de top heb in nog niet gereden maar ik zal het laten weten mochten er mensen daar in geïnteresseerde zijn.

    #436904

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Misschien heb je nog een leuke aanvulling voor dit topic?
    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=29073
    Aangezien jij met weer een andere versterkte brug rijdt en misschien wat passingsproblemen moest overwinnen.

    #492115

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    Perso Update

    Na een langen tijd nadenken heb ik toch besloten om mijn citta te renoveren en het meteen goed te doen

    hier een paar foto’s van wat ik al gedaan heb.

    Hier is mijn brommertje nu mooi en vers van de poedercoater, ik had zelf paar ontwerpen gemaakt en vond deze toch wel een mooie combo (heb gekozen voor RAL 2004 oranje en RAL 9004 zwart)

    Me simonini cali opgeknapt

    En heb ook nog me Ifano beetje opgeknapt

    verder ben ik nog vanplan echt alles te gaan vernieuwen ik hou jullie op de hoogte

    #492116

    Roberto Tanchez
    Bijdrager
    Berichten: 74

    Nice!

    #492119

    CiaoGutti
    Bijdrager
    Berichten: 285

    Dat ziet er tot nu toe al lekker uit!

    #455801

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    thnx voor jullie reactie :thumb

    ik vind het zelf ook al aardig leuk uit zien.

    #455746

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Haha, plaatsgenoot!,goed bezig, maar heb je dan ook nieuwe kappenset etc besteld?

    #492120

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    wat lul je nou stom chris hahahaha maar ja man paket volgt nog

    #492100

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    Kleine Update

    ben al lekker opgeschoten met me citta moet nog het 1 en ander gebeuren maar ik neem mooi me tijd,

    hier paar fototjes,

    Ook nog een pinasco vliegwieletje op de kop getikt via het forum 8)

    En nog een leuke afwerking voor de vario kappen voor de citta

    Let maar niet op die witte benen van me, maar ik zat gewoon in me korte broek voordat mensen andere dingen gaan verzinnen hahahaha 😀

    #461364

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Opzich wel mooi idee om raamrubbers te gebruiken voor de kap. Ga ik ook doen denk ik

    #491722

    Waarom?

    Omdat er al veel Citta’s rondrijden in deze kleurstelling verdien je niet de originaliteitsprijs maar desondanks word het wel een knap ding:thumb Ook je pinasco vliegwiel is een mooie aanwinst en ga je veel plezier van hebben:thumb Zag em idd te koop staan en was al benieuwd wie hiermee vandoor ging. Denk er wel aan dat je het vliegwiel eerst nog moet afdraaien voordat je deze kan gebruiken;)

    Anders krijg je namelijk dit!

    #461084

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    @ Rizla : ik vond het zelf ook wel netjes en het verstevigt ook nog een beetje 8)

    @ Waarom? : Ik ging ook zeker niet voor je originaliteitsprijs, ik vond het een mooi en net kleurtje wat er ook nog wat sportief uitzag, en iedereen heeft een tweelingbrommer nodig jij hebt er onlangs ook nog een broertje bij gekregen :lol maar wat betreft het vliegwieltje ben ik dat zeer zeker nog van plan, had er al wel het een en ander over gelezen maar toch bedankt :thumb

    #492865

    robbert1992
    Topic starter
    Berichten: 119

    Perso Update

    Aan gezien ik nog geen foto’s had geplaatst van het hele plaatje volgen hier een reeks foto’s

    op deze foto is ook te zien dat ik een lekkende achter cardan heb (waar ik nog steeds last van heb, 100000 x opgemaakt en pakking vervangen vloeibarepakking niks blijkt te werken mischien hebben jullie handige tips)

    Dit is hoe die er nu bij staat 😀

    Nog een foto van me Simo Zij-Inlaat waar ik sinds kort van in bezit ben, ben nog bezig met afstellen dat soort dingen

    #492867

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Zeer mooi spul allemaal! welke schokbrekers zijn dat nou? best wel benieuwd.
    Wel ff 2 gilera stickertjes plakken en hij is done=)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.