Raar geluid

Home Forums Techniek Problemen oplossen Raar geluid

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door big_f00t_72 2 weken, 2 dagen geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker

big_f00t_72
    Topic starter

Mijn Vespa Ciao Mix rijdt goed maar…
    Als ik koud weg rijdt klinkt het allemaal goed. Zodra het blokje op temperatuur is maakt hij herrie. Dit geluid begint vanaf ongeveer 20 km per uur. Als hij 30 rijdt lijkt het net of er iet mee rammelt wat uit het blok komt. Dat denk ik. Als ik mijn gas iets terug draai klinkt het nog luider. Ik heb wat problemen met de benzine toevoer. Het kraantje is niet goed. Met de slang los en kraan open stroom er niet flink benzine door. Het dicht stand werkt niet. Hij blijft lopen. Kunnen deze geluiden ontstaan door te kort aan benzine. Daarnaast als hij warm is en de motor is uit en ik duw de brommer wat naar voren gaat dit stroever dan met koude motor. Als hij koud is duw ik hem vrij soepel naar voren. Bij warme motor voelt het wat haperig als ik duw zeg maar. Nou ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Verder loopt hij mooi stationair en rijdt opzich goed.

SuperSi
    Bijdrager

Kan je een filmpje maken en uploaden?

Wilk1985
    Moderator

Zonder filmpje is dit heel moeilijk te zeggen, met je benzinetoevoer zal het waarschijnlijk niet te maken hebben maar ik zou het benzinetoevoer probleem wel zsm oplossen want je Ciao zal er ook niet van opknappen.

big_f00t_72
    Topic starter

Ik heb bijna vakantie dan maar even sleutelen. Denk dat de zuiger wat rammelt. Nieuwe zuigerveren en naaldlager bestellen en aan de knutsel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.