Projectje samen met mijn zoon.

Home Forums Algemeen Even voorstellen Projectje samen met mijn zoon.

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 4 years, 9 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #788208

    VaderenZoon
    Topic starter
    Berichten: 43

    Hallo allemaal. Sinds kort heeft mijn zoon een Vespa Si gekocht om thuis op eigen erf mee te rijden en daar sleutelen wij samen aan. Heel leuk allemaal. Daarom willen wij ons bij deze even voorstellen op dit mooie forum. Mijn zoon is 13 jaar en ik, de vader, ben 40 jaar en we komen uit de regio Hoogeveen in het mooie Drenthe. Wat hier misschien in minder goede aarde valt is dat het een brommertje zonder kenteken is en dat hij als cross brommertje gebruikt wordt. Desalniettemin hoop ik dat wij hier toch met onze vragen terecht kunnen. Wij hebben hier al heel wat informatie opgezocht en al veel aan dit mooie forum gehad. Ik heb in het verleden Puch, Honda MT en Kreidler gereden en was niet zo bekend met de Vespa maar ik moet zeggen ik de techniek, vooral de aandrijving, steeds meer ga begrijpen en waarderen. Dus wij lezen veel mee en indien nodig zullen we een vraag stellen op het forum. Bedankt alvast!

    #788210

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    Hoi!

    Lekker crossen met je brommer zonder kenteken is helemaal prima op je eigen erf vind ik.
    Mocht je zoon er de openbare weg mee op gaat zal je daar als vader ook wel wat van vinden denk ik 🙂
    Als er vragen zijn mag je die altijd stellen. Probeer dit wel zoveel mogelijk in de juiste topics te doen.

    Veel pleSIr met de brommer!

    #788215

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Hallo en welkom om dit forum! Dat je zoon er maar veel van mag leren :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.