Problemen met citta

Home Forums Techniek Motorisch Problemen met citta

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Wilk1985 2 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker

Gurbe123
    Topic starter

goedendag !
    Setup : 38,4 cc
    13 Mm cabra met 40 sproeier
    Op dit moment 12,7 Mm met 38 sproeier
    City power uitlaat
    helaas houden de problemen aan van mij citta !
    De afgelopen dagen een ander blok op Mm citta gezet deze is compleet gereviseerd.
    Alleen krijg deze niet lekker lopend alle cabra’s plus sproeiers geprobeerd blijft met 14 Mm /40 sproeier alleen op choke lopen en met 12,7 en 38 sproeier loopt die even stationair en zodra met gas geven vliegt die uit ! Wie heeft hier ervaring mee of heeft tips ??

IJskonijn
    Bijdrager

Àls het een brom blokje is zou ik eens kijken of ie met sproeier 46 bijvoorbeeld wel goed loopt.
    Ik vind 38 voor een blokje met 12/7 en citypower vrij klein

No replacement for displacement

Gurbe123
    Topic starter

Dat was ik ook van plan maar denk misschien ligt het ergens anders aan

Gurbe123
    Topic starter

Een kleine update : heb nu 48 sproeier in de 12,7 en de citypower uitlaat maar op top geeft die telkens kleine plofjes uit de uitlaat zou dat te maken hebben met nog iets teveel  benzine ? En mijn volgens vraag is wat raden jullie aan kwa poelie ?

Wilk1985
    Moderator

Je zou qua sproeier ergens rond de 44-46 moeten zitten als je zeker weet dat je blokje goed gereviseerd is en geen valse lucht trekt.

Ik lees 38,4 cilinder, dat kan betekenen dat je ofwel een heel oude cilinder hebt ofwel een moderne “snelle 50”. Normaal gesproken heeft een Citta altijd een 38,2 cilinder. Dit zal ook invloed hebben op je sproeiermaat.

Qua poelie kan je een 80 monteren en als je dan nog veel trekkracht over hebt eventueel zelfs een 70, afhankelijk van wat je wilt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.