Poeliemaat

Home Forums Techniek Opvoeren Poeliemaat

This topic contains 9 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Miesmaster 16 years, 9 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker

Sander bisschop
    Topic starter

Welke poelie vinden jullie geschikt voor mijn brommert…. kheb 65 en 70 geprobeerd maar zonder resultaat. hij is trager geworden en heeft minder trekkracht…. kheb nu weer standaard. Iemand ideen?

Ciaofrank
    Bijdrager

Ik zou een 80 nemen die trekt m wel door, maar wat je vooral ook moet doen is ff strakkere trekveren in je koppeling doen, dan trekt ie ook wat beter zonder dat je een 95 poelie moet hebben!

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

yup strakkere veren, groene of blauwe van polini.
    je moet zo zien. standaard veertjes pakken de koppeling beet bij een aantal touren, maar met die strakkere veren moet hij meer touren maken voordat de schoentjes tegen de koppeling gaan.
    wat dus betekend dat hij dan met meer touren optrekt en = dus beter optrekken

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Sander bisschop
    Topic starter

Ik heb al veren in huis… nog geen tijd gehad om te instaleren. Dat zijn die grijzen van polini… zijn die niet goed dan?

Ciaofrank
    Bijdrager

probeer ze zou ik zeggen! Het zal zeker wel schelen hoor, hier op de site kan je zien hoe je ze moet plaatsen

http://ciao.clansites.net/site/page.php?id=7

gielos
    Bijdrager

hahah

wat een howto

staat er allemaal wel makkelijk!
    Ik denk dat je het zo niet gaat lukken met knetter strake veren!

Vespaflappie
    Bijdrager

gielos :
    hahah

wat een howto

staat er allemaal wel makkelijk!
    Ik denk dat je het zo niet gaat lukken met knetter strake veren!

ik doe et al 4 jaar zo……dus opzich is die methode goed…Hoe doe jij et dan ????

gielos
    Bijdrager

nee het gaat niet echt om de methode,
    Maar kijk als daar een noob naar kijkt.
    Hij denkt ooh ff snel trekveren vervangern!
    Dan kan hem dat dus wel vies tegen gaan vallen, en als je naar de how to kijkt ziet het er allemaal wel heel makkelijk uit!

Maar ff mijn manier, ik leg alle segmenten er in (op de plaat) aan alle segmenten 1 veer vast maken dan met een zelfgemaakt pouli trekker (werkt precies andersom als een normale pouli trekker) trek je ze naar achter en dan kun je ze er zo intikken met klein hamertje.\

Frenkie
    Bijdrager

Trekveren zijn er echt wel heel gemakkleijk in te zetten hoor. Zo strak zijn vespa veertjes niet.
    Probeer het maar eens bij een scooter 😉 Dan weet je pas wat kut is:P

Miesmaster
    Bijdrager

Ik ging naar de scooterzaak laatst om strakkere trekveren te halen maar ze hadden geen polini dingen, ze hadden maar een soort, maar die waren echt enorm strak, toen ik ze er eenmaal op had na 5 minuten kloten en ik ging ze uitproberen moest ik eerst 2 seconden me gas vast houden en dan pakte die pas(een beetje te veel van het goede dus)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.