Piaggio CIAO MIX snor opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren Piaggio CIAO MIX snor opvoeren

This topic contains 11 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by goeiepit 14 years, 6 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
  • #184364

    Rik.92
    Topic starter
    Berichten: 5

    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds kort een snor brommertje erbij. Leuk ding, rijd zo’n 35/40 op teller met veel moeite!

    Ik heb vraag me af, hoe gaat dit harder? Uitlaat veranderen? ken ik er ook een 70cc op doen?

    Hij is gewoon helemaal standaart, uitlaat, cilinder alles.

    Ik zat te kijken op jullie site dat een poelie veranderen, ook veel zin heb? waar ken ik zo’n ding bestellen en is het makkelijk erop te ztten? verder, welke moet ik nemen? Hij rijd nu 35/40 en trekt echt klote!

    gr.Rik

    #195783

    Shaker
    Bijdrager
    Berichten: 547

    uitlaat veranderen doet al heel veel en als dat niet voldoende is kun je er ook een andere cilinder op zetten.
    kijk maar eens rond op http://www.jmpb.nl of http://www.q-parts.nl

    #195784

    SjoerdCiao
    Donateur
    Berichten: 1023

    Hallo, Welkom op ’t forum, je brommer opvoeren kan makkelijk, bekijk deze houw-to maar eens, klik HIER, 70cc kan er inderdaad op,en een poelie veranderen is niet moeilijk

    #195785

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Welkom Rik,

    Eigenlijk kan je alles wat je wil weten wel vinden op dit forum,
    Ga eens een uurtje rondkijken in de verschillende topics en voor je het weet heb je bergen geleerd!

    Suc6!

    #195786

    Rik.92
    Topic starter
    Berichten: 5

    Oke bedankt voor de snelle reactie’s.

    Ik zat te kijken bij uitlaatjes,

    Welke kan ik het beste erop zetten?

    http://www.q-parts.nl/catalog/index.php?cPath=388_151_268

    Eneh moet ik je ook sproeier veranderen? Hoeveel maten groter?

    En hoe zit de uitlaat aan de cilinder vast? Soort van slangenklemmen lijken het wel?

    #195788

    Peter.S
    Bijdrager
    Berichten: 176

    ik zou gewoon een 13/13 carburateur erop zetten als je toch bezig bent.
    de uitlaat zit vast met een 3/4 ring waarvan die andere 1/4 wordt dicht geklemd met een schroef(schroef losmaken en dan voor zichtig uitlaat recht naar onder tikken, maar niet scheef ofzo, dan breekt je flens af).

    #195789

    Rik.92
    Topic starter
    Berichten: 5

    Nee ik heb geen zin om te veel te kutten, cabr laat ik lekker zitten.

    Maar welke uitlaat op die link ken ik het beste eronder zette?

    #195790

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    leo krul is chil. laagtoerige pijp chil voor pulley
    techno city pwr is ook chil maar heeft geen echte boost trekt wel lekker door en word niet gezien als opvoer pijp:P
    techno cc heeft boost in midde gebied

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #195791

    Guus
    Bijdrager
    Berichten: 154

    Ben eigenlijk ook al wel benieuwd hoeveel een 70/65 cc (bv. DR) op snor uit maakt zonder verdere aanpassingen of samen met 70 poelie.

    #195795

    Rik.92
    Topic starter
    Berichten: 5

    Oke! ik wil graag zo’n techno city pwr, maar er staan er ’n paar in die lijst? Welke moet ik nou hebben?

    Het is een snor versie.

    #195796

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Hey,

    Als je hem alleen al maar 50 wilt laten gaan: Ga op zoek naar een bromnaaf (andere vertanding in het achterwiel)
    Hier betaal je rond de 20 euro voor en heb je het snelste resultaat mee. Dan schaf je je een city power ook nog aan.
    En je rijd rond de 50 – 55 km per uur. Valt niet op en verbruikt zeer weinig doordat je nog steeds de originele carb. hebt.

    Wat ik wel lees is dat je brommer nu al niet snel optrekt 🙁 Met een snornaaf zou die normaal gezien vrij lekker moeten optrekken. Ik denk dus dat het tijd word om je zuigerveren eens te gaan vervangen. Dan rijd die ook weer lekker.

    Mvg, Mick

    #195919

    goeiepit
    Bijdrager
    Berichten: 328

    je hebt waarschijnlijk een snorklok als je er een bromklok in zit gaat hij ongeveer ook 10km per uur harder.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.