This topic contains 25 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Anoniem 11 years, 3 months geleden.
-
Gebruiker
-
3 december 2012 om 21:45 #200967
In plaats van uitkotteren kan ik dit niet dremelen zonder het blok uit elkaar te halen ?
Alleen zorgen dat er geen rotzooi in de carter komt natuurlijk3 december 2012 om 21:57 #19916019roland70 :
In plaats van uitkotteren kan ik dit niet dremelen zonder het blok uit elkaar te halen ?
Alleen zorgen dat er geen rotzooi in de carter komt natuurlijkZonder rommel in je carter hem uitdremelen gaat je niet lukken,heb hier een elektrische carter aangepast
Maar kon alleen tot achterin komen als ik hem gespitst had .Er komt veel slijpsel af dat wil je niet
In je lagers hebben! (ik tenminste niet)5 december 2012 om 16:17 #198589gewoon blok uitelkaar trekken om te kotteren of dremenlen.
Zelf zijn al mijn mix blokjes gedremeld. maar rij zonder pompje… zijn niet te vertrouwen die dingen, gaan snel kapot.
28 december 2012 om 22:06 #198846Ik heb mijn mixblok dus uit elkaar liggen nu .
De inlaat wil ik bewerken zoals hier in de how-to staat aangegeven ,hoe groot moet ik deze vijlen als ik een DR50 wil gebruiken?
Carberateur word een 12/12 met malossi luchtfilter.( heb ik nog liggen vandaar )
En moet ik dan de spoelers ook vergroten ?
En wat zal ik dan voor snelheid halen met een leovince krul en polini vario met 100mm schijven.29 december 2012 om 09:24 #199350gewoon vijlen, ook op een 50cc std ga je dat behoorlijk merken.
de spoelers hoef je normaal gezien niks aan te toen, tenzei je de boosters open maakt dan de DR dan moet je ook de kanalen in je blok uithakken.je snelheid met een krul en 50 dr met 1.11.5 vario zal liggen tussen de 55 en hooguit 60 kmph
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.29 december 2012 om 16:26 #19975129 december 2012 om 22:01 #196591het formaat van het vlakje is goed, gezien de foto aan de onder en bovenkant mooi binnen de lijntjes,
zou nog iets breder mogen.
Ook zou ik even een 3hoekige of ronde vijl pakken en de boel mooi laten overlopen.
als je door je inlaat je carter in kijkt moet ie mooi vloeiend van rond naar rechthoekig lopen.
Succes!30 december 2012 om 20:34 #199088De inlaat heb ik vandaag wat bijgewerkt door de tip van SuperSi om alles wat vloeiender te maken.
31 december 2012 om 06:11 #197370ik weet niet of jij de inlaat hebt geboort of niet?
ik zelf boor ze nooit omdat die inlaatjes niet mooi recht zitten, als je dan boort dan is de inlaat aan de andere kant dikker dan aan de andere kant.
ik ga er altijd met een vers schuur rolletje doorheen of een steentje, en dan kan je hem mooi overal even groot maken, en dan heb je ook weer ruimte om verder te bewerkenwel een mooi inlaatje ga zo door
gr ritz
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.31 december 2012 om 07:41 #195355@ Ritze ik heb alles met sleutelvijltjes gedaan ronde en vierkante .
Zou ik er nog meer aan moeten doen als ik een DR50 erop wil zetten?31 december 2012 om 08:59 #195356Voor een DR50 mag de inlaat wel wat groter.
Foto’s voor vergelijking
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=2975
Voor nog meer info :conTICKLING BARN -
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.