Nieuwe host + naam

Home Forums Algemeen Uitleg & regels Nieuwe host + naam

This topic contains 6 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by Maxim 18 years, 5 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #21690

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Zie nieuwe poll.
    ik wil dus een nieuwe host met meer ruimte en datalimiet. heb 1 gevonden met 400mb en 10gb datalimiet per maand.
    dit is 4 x zoveel als nu en hebben we strax ook een .nl adres.

    mijn voorkeur gaat uit naar vespaciao.nl, omdat dat het meest voor de hand licht.

    Ook kun je gratis een email krijgen dan, bijv pietje@vespaciao.nl met 3 mb webmail ruimte (genoeg hoor :P)

    Waarschijnlijk moet de site er dan ook niet meer zo vaak uit liggen etc.

    Dit word ruim van te voren duidelijk gemaakt wat de nieuwe site word/is zodat niemand verloren gaat.

    groeten

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #21932

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    goeie shit!, ik heb gestemd…. (ook vespaciao.nl)

    #21933

    woe
    Bijdrager
    Berichten: 708

    hoeveel betaal je dan per maand voor die hosting?

    #21934

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    naja…kzou voor vespaciao.nl gaan…streepje van vespa-ciao benk wel aan gewend..maar is nei taltijd even makelijk…bij ciao.nl hoef het niet om de VESPA ciao te gaan dan krijg je misschien mensen op je site die hier nix te zoeken hebben (niet dat dit echt een probleem is maar toch…) vespas.nl ook niet geweldig..dus zou der gewoon vespaciao.nl van maken…..

    #21935

    freek
    Bijdrager
    Berichten: 32

    dat valt reuze mee Woe 300 euro per week voor de hosting is toch een koopje.
    Sorry flauw geintje kon het niet laten.
    Freek.

    #21936

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    goeie…..freek;)

    #21937

    Maxim
    Bijdrager
    Berichten: 88

    Hahaha, ben eigenlijk ook wel benieuwt.. zit namelijk ook een beetje te prutsen met sites ;):P
    Maar als ik het goed lees, krijgen we nu allemaal een gratis mailadres, of kan je dat aanvragen? Of krijgen alleen de admins en mods dit??

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.