~Mike’s ciao perso~

Home Forums Perso’s Projecten ~Mike’s ciao perso~

This topic contains 328 reacties, has 69 deelnemers, and was last updated by CittaKlaas 11 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 329)
  • Gebruiker
  • #283986

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    bij deze moest ik ook maar eens een persotje gaan aanmaken 🙂 het was nog beste en karweitje om foto’s van me vorrige ciaotjes te zoeken hehe

    maargoed! ik ben dus Mike.. jullie kenne me vast wel van hier en daar in de topic’s 🙂 ben ook onlangs admin geworden!

    hier ff foto van mij:

    naja ik ben nu 19 jaar, en mijn geklooi emt ciaotjes bengon dat ik net 17 was. ik ging naar mbo school en die zat een endje verderop. wat doe je? je koopt een ciao!

    het was een mooie in nieuwstaat ciao mix in het rood,

    naja 25 kmhh rijden kon natuurlijk echt niet voor een vlotte school bopper 😀 dus kwam er zals je ziet een brom naafie op met een leokrullie en een 13mm carburateurtje.. die reed zo”n 45 kmh..

    die heb ik toen verkocht voor een scooter.. een zip sp.. daar heb ik nog wel wat leuke dingen mee gedaan.. maar dat gaan ik hier maar niet ophangen. hij had op een end iig 16 pktjes, ( wil je dr meer over weten hoor ik het wel 😉 )

    ondertusse omdat dat kreng zo snel was had ik niet egt een vervoersmiddel dus kocht ik een snorfietsie weer.. hoe ik hem kocht heb ik geen foto’s meer van maar na een spuit en op knap beurt zag hij dr zo uit:

    zag er wel leuk uit al zeg ik zelf:)! sorry van die slegte foto maar was niet een beste camera! Dit ding heb ik helaas niet lang gehad omdat ik hem aan puin had gereden:( frame was krom helaas! Bobbie88 van het forum rijd trouwens nog wel op die wielen rond!
    dit ding was overigens niet echt opgevoert maar reed met een city powertje wel zo’n 35 a 40 kmh..

    naja Mike brommerloos.. toen kreeg ik een vriendinnetje die zelf een ciao snorrie had dus heb ik daar heel lang op gereden.. heb ik geen foto van helaas.. en toen had ik ook ff snel een blauwe ciao mix gehad maar die deugde van geen kant dus snel weer dedumpt ergens.. en toen was k het eigenlijk zat met die ciaotjes. me realatie met dat meisje ging toen ook stuk en ik was ff vrijgezel en brommer loos!

    toen besloor ik om samen met de heer marees01 ( Tijn ) van het forum ook een leuk snel ciaotje te bouwe, we kochten ergens een nog leuk uitzien snorrie waar ciao mix velgen inzaten. voor 125 euro..

    we hebben toen deze Polini stup aan geschaft
    – speedengine
    – 80cc polini
    – SP uitlaat
    – polini filtertje

    dat was dit lel geworden

    reed super, trok goed op en reed ook net boven de 80kmph! deze heeft tijn nu ook nog steeds en ik ben er vanaf gestapt..

    tot er op een moment een tijdje later.. een liefde groeide tussen mij en een meisje op m’n werk.. dat was april 2006 ze zei tegen me: als je een keer in de buurt bent kom je maar langs. ik dacht nou mooi! leuk meisje enzo.. ik langsgaan natuurlijk. maar de shit was dat ze in een dorp buiten alkmaar woont en dat was 13km fietsen.
    nou die realtie is wat geworden ( nog steeds) maar dat fietsen.. daar werd ik natuurlijk na 3 keer fietsen ook scheitziek van.. Mike kocht een ciao! en dat is nog steeds m’n huidige.. een prachtige zwarte 2002 bromfietsmodel met 600km op het klokje van een oma voor een schitterende prijs van 280 euro! ( helaas geen foto van dat ik hem net koch:()

    maarja inmiddels ook al een tijde actief op deze site dus dan begint het opleuken en opvoeren te kriebbelen aight?:P ik kocht een proma cctje een power wiltertje stuurfoam en dat soort klein spul! en ik had mooie VESPA stickers gekocht. tijdje zo rond gereden.. reed heerlijk. maar tog wat meer snelheid en koppel willende omdat ik in de prachtige zomer van 2006 veel met me meisie achterop naar het strand heb gereden. ik kocht een 41mm polini cilindertje op JMPB en een vario set compleet met malossi voorvario voor ene leuk bedrag! en het spul is in topstaat ( thanx to murkuss vant forum)

    ook natuurlijk blokje geveilt en aangepast en dat reed hardstikke leuk! zo’n 65km/h

    naja.. afgelopen kerst het ik een die 41mm verwisseld voor zijn slagje gotere broer.. de 43 mm ( deze had ik gekregen nieuw) naja dat rijd hardstikke leuk en weer een stuk harder ook.. ik heb hier opd e std vertanding zo’n beetje de 75 kmh wel mee gehaald.

    naja na kerst begint egt de winter en ik gebruik me ciao voor dagelijks vervoer. dus naja die proma had na de winter ook wel z’n beste tijd gehad!
    Mike snuffelen op jmpb en kocht daar een mooie Simonini Racing uitlaat en nieuwe zwarte zijkappen:) met vespa ciao stickers:P


    zag ie er zo uit:) zonder stickers nog btw..

    en naja vlak daarna had ik zoiets van.. ik wil tog maarw eer een stukje harder rijden. ik schafte op jmpb een Malossi vertandings setje aan!:D

    ik was toen een gezellig weekend naar Thomas ( herr flick ) toe en hebben we die naaf inmekaar gezet en meteen gereviseersd.

    ik heb op die setup inmiddels vandeweek na wat inrij sessies en wat gekloot met afstellen een idioote snelheid van 87 kmh neer gezet:o gemeten op de digi teller van me zus dr twingotje:D vrij betrouwbaar lijkt me!

    naja zover is het eigenlijk tot het heden:) maar toch is er meer:D ik heb onlangs ook een 30 kilometer jonge Athena 43 aluminium gekocht en een daarvoor aangepast carter van Mman van het forum voor een leuke prijs:D 30 euro vor de cilinder!:D


    en dit is een beetje waar ik nu gekomen ben, ik ben momentteel bezig met het in elkaar zetten en het testen van het athena blok.. die informatie volgt nog wel!:D

    voor degene die eht nog willen weten: de rede dat ik geen speedengine of ander blok heb.. is eigenlijk gewoon dat ik overtuigt genoeg ben van het standaart blok.. het is betrouwbaar en als je het goed tuned kan je er net zo veel uithalen als een speed engine. ik rijd immers ook een belachelijk 85 kmph:)

    stay tuned;)

    Mike
    #446704

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Je wil zo snel mogelijk naar je meissie!:D Misschien maar eens een simo blok kopen.

    Mike je ciao is vet!

    Alleen de ‘verplichte’ malossi stickers moeten er af, en er mag wat meer kleur op vind ik.

    #446705

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    yeah edjuh:P haha ja die malossi bende gaat er ook nog af idd.. over kleuren moet ik nog ff kijken.. ik wil eigenlijk 10 spaakies halen en dan die wit spuiten ofzo…

    maar verder houd ik wel van niet TE opvallende dingen:)

    thankz voor het posten van die foto ed:thumb

    Mike
    #446706

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Jesus mike eindelijk een perso 😀

    Mooi dat je klokje goed in elkaar zit, misschien stond er wel iets tegen over (ME DUIMMMM!!!!!!)

    Goddelijk duo of niet:P

    Echt een heel mooi snelheidje en natuurlijk een superuitlaat

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #446707

    stfu>>

    mooie ciao mike!:bier

    #446711

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Net ding en een leuk verhaal ! 🙂
    Zie je op de meeting !;)

    #446713

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jeah leuk ciaotje mike , je bent me der 1 😀 gekke alkmaarder!

    Zie je vant zomer hier wel ergens verschijne dan drinke we er weer 1 :bier

    #446714

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    mooi perso;)

    Athena is in goede handen:D

    zal wel gaan straks ^suc6^

    #446715

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    @ hans ..1? omdat je bij 2 al niet zo goed meer kan?:D haha nee hoor doen we hans bedankt:)

    zie je vast snel weer:D

    @ wouz Ja dankje man! enne geef seintje als je in de buurt bent he;)

    @ Mman, komt helemaal goed ff kijken of ik dr wat leuks van ken gaan maken:)

    Mike
    #446717

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Haha komt helemaal inorde !
    Ging je trouwens 87km/h met de 70 polini of 70 athena ? =)

    #446718

    woe
    Bijdrager
    Berichten: 708

    mike, we gaan van de week naast elkaar rijden.
    ik ga mn tomtom vast tapen aan mn stuur en we gaan knallen

    als mijnes niet sneller gaat dan jouwes, dan krijg je een happy meal van me.

    en gaat mn blok in de verkoop

    #446720

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    HAHAHA tommie doen we:P happy meal:D

    @ wouz : dat was gewoon me 70 polini:o dus ik ben egt HEEEL benieuwt wat de athena gaat doen:D

    Mike
    #447245

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    #UPDATE

    die 10 spaakies waar ik het over had zijn binnen 😀 dit zijn ze:

    ze zijn wit.. en niet ecgt in knappe staat.. zat een rotte naaf in maja me vario naaf komt er toch in.. en de voorpot moet ik ook ff reviseren maar dat komt helemaal goed:)

    ff onknappen en wit laten coaten:)

    ook heb ik het athena blok er eventjes onder gehad en dat rijd zeer bruut!! 😀 hij rijd daarmee ook kneiter hard.. niet egt gemeten maar minstens net zo hard als die polini en die haalde 87 kmh :).. hij trek nog beter en komt veel sneller op toeren ivm me Malossi vertanding dankzij die alu cilinder en die fluiter poortjes:) met dit blokje gaan ik naar groningen rijden vandezomer. naar de meeting ja:D

    TOP gewoon:D

    hier fototje:):

    verder plannen voorlopig dus:
    /velgies opknappen
    /mooie bandjes kopen erop
    /spatbort inkorten
    / na de zomer een buis ertussen en laten coaten ( het geheel )

    dit was het weer even:)

    Mike
    #447246

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Nice nice mike:). ik kom hem binnenkort bewonderen !
    Welke kleur worden de velgen ?
    Zie je over een dikke week !;)

    #447247

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    dat word me ff gezellig wouzie:D :bier als je hier ben met je ciaotje gaan we ff toeren enzo;)

    enne ik ga ze gewoon opnieuw wit laten coaten:)

    Mike
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 329)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.