Meeting Groningen 2006 (17 Juni)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Meeting Groningen 2006 (17 Juni)

Dit onderwerp bevat 16 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Wouz-LwB 13 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Gebruiker

Herr Flick
    Topic starter

Er is weer 1 van de maandelijkse meeting bij kardinge (groningen).

ik zal er ook zijn met een klein groepje van vespa-ciao.nl, je ken me herkennen aan me gele brommer (toplogo van de site 😉 )

—— 17 JUNI OM 8-9 AANVANG ——-

als je op de site zit spreek me gerust ff aan en zie jullie daar.

komen denk ik wel veel scooters en wat minder brommers

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Fredzzz
    Moderator

ik zal er zijn 🙂

met citta en 80cc en mn plexiglas speaker set-zijkappen 😛

mischien nog wat man mee en een rs met malossi dik getuned tot 140km/h…

8 tot 9 uur aanvang is dus smorgens of savonds ?

Wouz-LwB
    Donateur

Whaha wat denk je zelf ? savonds tog joh 😉 ik ben ook van de partij 😛

Fredzzz
    Moderator

wouz, waar woon je in groningen? kunnen we anders samen er heen rijden 😛 (A)?

Wouz-LwB
    Donateur

Aah , vlakbij flick 10 min afstand mischien , ja zou opzich wel kunnen 😉
    spreek je op msn 😉

hansieb
    Moderator

Ik zal er zijn op de fiets, meer ga ik niet typen (dr0nken)

hansieb
    Moderator

Ik neem me fototoestel mee 🙂 ff foto’s schieten van de 4 groningse kerels.

ausskip88
    Bijdrager

be oook aanwezig met mn gilera

hansieb
    Moderator

ausskip88 :
    be oook aanwezig met mn gilera

Ah vet

hansieb
    Moderator

Nou leuk joh.. zal het even vertellen

Begin waren er wel heel weinig mensen, later toch wel een mannetje of 50 denk ik. Veel mensen op de fiets :boos en veel kleine kinderen. Ik mocht nog ff een rondje op de gele ciao van flick dus nu denkt iedereen dat ik een vette ciao heb 🙂 maarja na dit rondje kwam vincentvario met het verhaal dat er motorjuut rondreed dus hoppa ciao op slot. Vijf min daarna komt dus de politie opdagen 🙂 kerel op aerox maakt nog dikke slip en RAPPA lekker bekeuringkje :! Daarna waren vincent en thomas heeeeeeeeeeel snel weg gegaan en stond ik daar dus lekker in me eentje…. ook me tyfusketting eraf dus weg kon ik niet komen komt onze grote vrind “Wouz-lzb :D”Edit : Wouz-lWb dus he 😛 :lol) weer terug ai toen maar weer naar thomas zijn huis. LEUK JOH!!!! maar niet heus dus.

De vespa-ciao meeting moet dus geen police komen + minder mensen op de fiets die flikker ik dan op een stapel en gaan we in de fik zetten. Maarja komt wel goud moet wel een beetje georganiseerd zijn anders is er dus geen hol aan….

Edjuh
    Bijdrager

Ja politie mag echt niet komen, daar is het me te veel moeite voor:D

edit: maak die brandstapel maar aan de andere kant van de stad, dat leidt lekker af:D

Fredzzz
    Moderator

@hansieb, mag ik het verhaal een beetje aan passen ivm die kerel op die scooter met die slip.

Hij kwam dus van de andere kant, en ree richting de groep. De motor jut kwam juist van zijn tegenovergestelde kant (maar deze maatke geen slip :P). Dus die kerel op de aerox volgas lekker onze kant op rijden, en vol de remmen in. Dikke slip van 20 meter ofzo. Tijdens die slip riep iedereen: JUUUUT JUUUT!!!! maar hij hoorde het niet aangezien hij een slip maakte. Trouwens, hij keek ook niet vooruit maar half naar achter en naar beneden. Dus op stil stand komende, keek hij vooruit en zag hij zn beste vriend :), politie dus. Hij draait om, nog 1 keer vol in het gas, stopt zn scotoer en de bekeuringen stroomden binnen.

Hoeveel moest hij nou dokken en voor wat? Ik hoorde getallen van 180euro.

En de politie kwam wel 2 of 3 keer op dagen. Dat was de eerste keer met de motor jut. En toen nog een keer met een busjes of twee enzo. En later stonden ze achter de bosjes, en deden heel ‘undercover’, maar we wisten wel dat ze daar zaten :). En toen nog 1 keer ofzo. Irritante mensen dat :P, hoe wisten ze van de meeting ?!:P

Vond het wel een leuke meeting. Best grappig. Ook waren er fietsers, maar dat is juist de jonge generatie van ons he, hun op de fiets krijgen later ook een brommer en kijken hoe het moet :P.

Wat waren er het meest? Ik zag 4 cittas ofzo, en mijnes erbij. En er waren 2 of 3 ciaos dacht ik. En toen nog paar scooters, Foxjes, die Tomos :), en 1 RS50 ofzo, en uiteraad die 45km bak van Johan met zn vriending en die joint (daar is ook een leuk verhaal over :P, heb ff geen zin om het uit te leggen :P).

Naja volgende keer kom ik op de Ciao. Men citta trok meteen al paar oogjes, maar de ciao zal nog vetter zijn :).

ausskip88
    Bijdrager

boete van die jongen word bepaald door de justitie en niet voor de slip maar omdat hij zijn verzekering niet kon aantonen een scooter werd meegenomen

hansieb
    Moderator

Funny 🙂 idd die vario citta waar die johan op reed die trok echt bagger….

Wouz-LwB
    Donateur

Andere keren was het veel leuker 😛 van die gekke figuren op zwaar opgefokte aeroxjes etc.
    het was nog veel te rustig eigenlijk. Vespa meeting idd geen politie komen. gooien we hun bij de brandstapel 🙂 Whaha was wel lachen gister tog Hansie b en flick 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.