Loopstand vario

Home Forums Techniek Vario Loopstand vario

This topic contains 5 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by sjtommekloot 4 years, 8 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #212223

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Hey,

    Ik word soms best wel gek van me achternaaf dat hij geen loopstand heeft.
    Dus ik heb zo’n pinnetje met een _/ gekocht, maar nu kom ik er achter dat ik ook nog zo’n dingetje nodig moet hebben met zo’n veertje, die zegmaar de loopstand vast houd.

    Die wil ik uit men brommernaaf nog halen (poelienaaf) maar ik krijg m er niet uit.

    En ik men vario naaf zitten die gaten ook dicht moet ik die dan boren of iets anders of kan er helemaal geen loopstand op ??

    groeten, thomas

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #214123

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Dat verende palletje kan je ook los kopen en in jouw geval zou je dan de gaten zelf moeten boren. Er kan wel een fietsstand op , naaf is inwendig verder gelijk, zit alleen geen fietsstand op omdat je met een superbravo toch niet kon fietsen. Denk er wel om dat je de gaten precies op de goede maat boort.

    Je kan dat palletje ook wel uit je andere naaf halen, dan moet je het alu van het deksel rondom de pin even warmstoken, dan wip je m er met een schroevendraaier redelijk makkelijk uit.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #214124

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    EN LAAT ‘M NOOIT ONBELAST DRAAIEN EH!??:(

    Je weet toch……..:

    AU! :'(

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #214126

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Tonni, dat ene palletje krijg ik er niet uit met warmstoken. dat heb ik al geprobeert. maar die krijg ik er niet uit.

    En japie, bedoel je niet op de loopstand gas geven of gewoon wiel omhoog 😛 ?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #214127

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    jah.. Maar die vario van een gilera CBA heeft wel ene fietstand; zie die van edje;)

    #788674

    sjtommekloot
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Hey, Ik word soms best wel gek van me achternaaf dat hij geen loopstand heeft. Dus ik heb zo’n pinnetje met een _/ gekocht, maar nu kom ik er achter dat ik ook nog zo’n dingetje nodig moet hebben met zo’n veertje, die zegmaar de loopstand vast houd. Die wil ik uit men brommernaaf nog halen (poelienaaf) maar ik krijg m er niet uit. En ik men vario naaf zitten die gaten ook dicht moet ik die dan boren of iets anders of kan er helemaal geen loopstand op ?? groeten, thomas

    Herr Flick Had jij de loopstand er nog opgezet/ingeboord?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.