Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

This topic contains 478 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by hansieb 14 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
  • #507139

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    kep nog een euro cilli 38.4 is wel een beetje verslete maar zou het nog moete doen moete wel nieuwe zuigerveertjes op.
    ik heb em lopend erag gehaald dus zou het wel moete doen , zou ik wel een hd kopje fixe voor het gebergte hehe …

    ne ne scooter zal niet kapot gaan, komt deze week nieuwe band op en hij krijgt een beurtje:) ik neem ook benzine mee in jerriekan en tools ed. bandplakspulle meeneme??

    gr ritzzz

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #507144

    n!ck*s

    heb nog een vraagje, maat van mij wil ook wel mee doen op z’n aerox. als het mag tenminste. ik had het gevraagt of we wat gereedschap in mogen legge, en dat vondt hij geen probleem.

    #507145

    mefke84
    Bijdrager
    Berichten: 70

    Roger102 :
    haha mefke prachtig als je dit jaar weer mee zou doen word zeker weer lache πŸ˜€
    En bartje komop man maak er wat van !

    Hahah Ja idd Roger zou echt lache zijn gaan die gasten wat je vorige jaar bij je had ook mee???

    #507147

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ik wil wel eens weten wie er nou nog steeds allemaal meegaan van die lijst mensen die zich hadden aangemeld. miss kan de organisatie even pm’s rond sturen om mensen even “warm” te maken voor de toer! hij nadert nou toch wel snel!:)

    Mike
    #507148

    sjaak trekhaak

    ik wil wel meegaan maar moet nog ff kijke ,kwam er gister achter dat ik een krukaslager kapot heb ,dalijk ff fikse en kijke of ik dat gezeik met die kop kan verhelpen.

    #507149

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    doe je best;)

    Mike
    #507150

    n!ck*s

    idd, doe je best maar is. wil je ciao wel eens zien.

    #507151

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Vind ik een goed plan Mike! Bij mij wordt het helaas pas de dag (of 2 dagen) ervoor beslist, wanneer m’n kit racing blokje eronderuit wordt gehaald voor inspectie.

    #507154

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik ga hoe dan ook mee:thumb
    Zoals gewoonlijk bij de tourtjes:p

    Mannen, ff goed doorsleutelen dan komt het wel goed:D

    #507155

    VoNcKjE
    Bijdrager
    Berichten: 385

    ik ga ook zekker mee!alleen vespa is nog lang niet af:boos duz dat word ff elke dag paar uur sleutelen:D
    desnoods rijd me vriendin maar niet en pak haar vespa:lol

    #507156

    n!ck*s

    @kevin, gewoon elke dag sleutele tot hij klaar is, dan maar nie ete & slape etc.:D

    #507157

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik ben waarschijnlijk ook aanwezig, vrijdag ff vrij vragen voor dan dan weet ik het zeker πŸ˜€

    #507158

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    @ Timoo, die cilinder is om mee te knallen hoor, niet om naar te kijken, gewoon afstellen en nog even 2 weken rustig inrijden en dan gewoon die toer afleggen

    Mike
    #507161

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    niet meer verzette, kep nu 2 weke vakanse , week werke en 1 week chille en mn brommer klaarmake voor de toer.

    ik kom sowiso mee, moete wel ff uitzoeke welke tankstations mengselbenzine hebbe… zou kut zijn als we niet konde tanke, beetje 2-takt olie meneme voor het geval dat

    groet ritzzzzz

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #507162

    n!ck*s

    ik weet nie of da slim is, maar gewoon 1 liter cola fles ofzo en die gooi je dan ook vol met mengsmering bij die pomps want heb je altijd benzine bij. is maar voor de zkrheid.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 479)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.