Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

This topic contains 478 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by hansieb 14 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
  • #507117

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Ligt eraan, mocht ik het gewoon halen dan ga ik natuurlijk wel mee. Maar ik ga me er niet voor haasten. Wil gewoon de tijd nemen voor die brommer en er moet ook nog meer gebeuren dan alleen dat blok;)

    #507119

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Mijne heb ik in 1dagje weer in elkaar gezet en weer rijdend 8) Aan Ivar’s ciao hebben we net de laatste kleine aanpassingen gedaan en die is ook klaar voor de toer:)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #507122

    FSC 72
    Bijdrager
    Berichten: 110

    Ik weet niet of het al gepost is maar ik zag in de gauwigheid dat jullie langs Susteren rijden over de rijksweg (N295). Hier loop alleen geen fietspad langs de rijksweg dus dat stukje moet je binnendoor vanaf de eerste afslag Susteren over de Oude Rijksweg Noord, de Marktstraat en de Oude Rijksweg Zuid. Dan kom je weer op de N295 terecht naar Sittard.

    #507126

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ja daar kwam ik altijd langs als ik naar school ging, moet je even een paar meter omrijden. Zo’n wegen zullen we wel vaker tegenkomen, maar er is altijd wel iemand die weet hoe je dan moet rijden 😉
    Dit stuk gaat bijvoorbeeld ook niet (N276 van Brunssum richting Sittard) omdat je er niet met de brommer mag komen:

    (op klikken voor groot formaat)

    Maar dan rijden we gewoon binnendoor, want we stoppen toch bij mij thuis (ligt ongeveer op de helft van de terugweg) om iets te drinken. Dat is in het deel van Merkelbeek dat als Douvergenhout op de kaart staat.
    Vanaf daar kunnen jullie gewoon weer verder rijden richting Sittard.

    #507127

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    ey ik kom met een ciao en een scooter vol met gereedschap enzo, en daar kan iemand achterop als het moet (je weet maar nooit) , ding loopt 52km/h , als er bezwaar is hoor ik het wel… gr ritze

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #507128

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Een scootertje erbij lijkt mij niet echt een probleem. Is in een bepaald opzicht wel handig. Twee ook niet maar het moeten er niet meer worden naar mijn mening.

    #507129

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Mee eens, kan ik m’n gereedschap er ook bij kiepen :p En nu hoef ik geen Vespa uit te lenen aan de bestuurster van de scooter haha

    #507130

    n!ck*s

    is idd wel handig, als het er maar niet meer als 1 wordt:D

    is zkr handiger dan in je rugzak duwen. maar zoveel neem ik toch nie mee. verdelen het wel wat.

    wat staat er voorop dat shirt, niks of iets van je username in het klein ofzo

    #507131

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Als die sooter het uithoudt is het idd wel makkelijk:con:p

    Waarom is het ookalweer naar de 19e verzet?:?
    Volgensmij zijn er veel mensen die het liever op de 27e hadden maarja.

    #507132

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    uhh avanti ik geloof dat et al gewoon de hele tijd op de 19 staat gepland ??

    #507133

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    als jullie het maar niet in jullie koppen halen om weer met die datum te gaan kloten:P

    #507134

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Precies, gewoon zo laten is het beste.

    #507135

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Tuurlijk niet meer verzetten, dat zou wel erg kortdag worden:lol
    Maar vroeg het me gewoon af omdat het eerst op de 27e gepland was.

    #507136

    sjaak trekhaak

    ik ga denk ik niet mee, heb pas de 24ste geld ,heb geen zin om te lene ,heb ook geen andere cilinder ,nou is het niet zo`n probleem om met de 80 polini te rijden maar ik heb nog steeds problemen met de cilinderkop.

    #507137

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Wellicht dat iemand je iets kan lenen of goedkoop aanbiedt?

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 479)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.