This topic contains 4,046 reacties, has 461 deelnemers, and was last updated by Harmen 5 months, 3 weeks geleden.
-
Gebruiker
-
5 juli 2006 om 15:13 #56755
prop r dan zwaardere rollen in
en je segmenten zijn op
5 juli 2006 om 15:32 #56756klopt van die segmenten. maar daardoor kan hij niet van de een op de andere dag niet meer rijden.
5 juli 2006 om 16:41 #56760
koopman53jawel want dan slippen je segmenten alleen maar in je schaal (geen grip)
Dus maakt ie veel toeren en komt niet vooruit5 juli 2006 om 17:02 #56764heeft er iemand toevallig nog een setje segmenten liggen voor mij? PM me dan even.
5 juli 2006 om 18:08 #56772je had die multivar toch nieuw?
dus blijkbaar kloppen je gewichten ook niet
5 juli 2006 om 19:01 #56773Ja ik heb die multivar nieuwe gekocht.
Heb dus net een stukje gereden, er moeten zware gewichten. Rijd heel zacht met heeel veel toeren.
5 juli 2006 om 22:18 #56774Is al best vaak voorbij geweest, het probleem met de multivar. Bijna iedereen heeft hetzelfde probleem: de rollen zijn VEEL te licht. Gemiddeld komt met met de gele drukveer en sterkere trekveertjes uit op rollen van 6 tot 8 gram..
Het probleem met de bus is schijnbaar ook bijna standaard, blijft vreemd dat dat zo is.. (gelukkig is het maar een kleine modificatie).I came, I saw, and I forgot what I was doing...6 juli 2006 om 07:59 #56777Heb sinds gister vario, 1tje met 8 rollen alleen mist er 1tje.. is het erg om zo te rijden of beter om nog 1tje eruit te halen zodat is wel in balans is?
Vario komt op standaard blokje(wordt uitgeveild tot bromblokje) met een 12/12 carburateur, vario,trekveertjes,drukveer zijn nog standaard.. wat raden jullie met aan om 45/50 te rijden( welke trekveer/drukveer etc..)
6 juli 2006 om 09:20 #56778met 7 rolletjes kun je niet rijden (ja kan wel maar niet doen) dan moet je met 6 gaan rijden, 3 vol 1 spatie 3 vol 1 spatie.
std drukveer met die rolletjes en groene trekveertjes zijn goed zat om die snelheid wel te halen
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 juli 2006 om 09:29 #56779ok bedankt, trekveertjes zijn dat speciale of gewoon die je ook voor je normale koppeling kunt gebruiken?
6 juli 2006 om 09:30 #56780kan gewoon normale
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 juli 2006 om 09:58 #56781maar bij mop-shop hebben ze trekveertjes voor modelle mit variomatik und modelle ohne variomatik,
zijn deze dan gewoon hetzelfde?6 juli 2006 om 15:45 #56790
.-{2F4OV}-.Herr FlicK :
kan gewoon normaleZijn die voor in variokoppeling niet langer?:?
6 juli 2006 om 15:51 #56791w8 ff.. heb ze allebei liggen, ga het wel ff bekijken..
edit:
verschillen die ik zie zijn:
geel: voor in de koppeling zijn langer en smaller
wit: voor in de koppeling zijn langer en smaller
zwart: voor in koppeling zijn langer, smaller en heeft een halve slag meerWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.21 juli 2006 om 23:25 #56921Nouw ik heb laatst mijn blokje afgemaakt met vario en al. Setup is
*80 cc malossi deps alu(vlinderpoort getuned)
*malossi too bad 27 mm versie
*polini speedengine met getuned inlaat en extra spoelpoort voor de 80 deps
*13/13 dellie met 88 sproeier
*origineel krukas
*90 mm schijven(gele drukveer ertussen)
*mhr voorvarioNou is mijn probleem dat hij in begin niet trek naar 5 meter rijden gaat hij wel heel goed en snel zonder dipjes en andere gedoe. Er zitten 6.2 grams rollen in. Hij rijd ongeveer 65 ofsjow maar als ik naar de voorvario kijk dan kan ik zien waar de v-snaar is omhooggeklommen. En dat is neit zo hoog. Hij kan hoger. Hoe kan ik dit oplossen. EN me tweede vraag welke trekveren zal ik 8ter in me koppeling doen?????
En je rijd op top dan lijkt hij dat hij uitwil vallen klein beetje gas terug en is weer goedDit zit trouwens op me citta
Iemand aanvullend informatie voor mij?
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.