Italjet Pack Toer NIET 12 juli!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Italjet Pack Toer NIET 12 juli!

This topic contains 47 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Asshole1971 8 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
  • #527190

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Welke datum word het nou?

    #527181

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Jelle :
    Toersnelheid zal rond de 25 km/u liggen! Dus snelheidsmonsters zijn niet welkom…

    Ik maak mijn Pack weer origineel, dus 25 km/h is voor mij al te hoog gegrepen 😉

    Qua datum, hoe later hoe beter, hij ligt nog steeds in onderdelen 🙁 Maar mijn agenda is vrij op alle genoemde data. Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag, hoewel zondag ook gewoon mogelijk is.

    #527195

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Tijd om een datum vast te zetten dus, dan weet iedereen waar hij aan toe is en kan FonS naar die datum toewerken;)
    Een ander uitlaatje voor dit tourtje moet toch geen ramp zijn FonS?

    #519783

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Ja dat is een goede…
    FONS red je het om 6 april er bij te zijn?

    #513543

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ik zie hem persoonlijk liever wat later plaats vinden want ”April doet wat ie wil”
    En zeker 6 april geeft een grote kans dat het nog niet echt warm weer is.
    Daarnaast moet ik ook nog een halve tiff ervoor opbouwen en echt mooi sleutel weer is het ook nog niet.

    #527197

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    speedbuxy :
    Goede reden om de tiff weer eens een opknap beurt te geven dus pleur mij er ook maar bij:thumb
    Datum is mij om het even dus sluit me aan bij de massa.
    En de tiff gaat rijden met een originele tiff klok en mild blokje dus geen zorgen dat ik te snel ben oid;)

    Niet zeuren Andree, paar posts hierboven stelde je je nog heel makkelijk op en nu ga je ineens eisen stellen:D

    Komt bij dat als we hem later zetten het pas in Mei word aangezien de andere data al andere tourtjes kent.

    #527202

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    VespaAvanti :
    Niet zeuren Andree, paar posts hierboven stelde je je nog heel makkelijk op en nu ga je ineens eisen stellen:D

    Ik stel geen eisen ik zeg dat het mij persoonlijk beter uit komt;)
    En haal me dan ook maar van de lijst af. Want de kans dat het 6 april leuk toer weer word is toch zeer gering.
    (en de kans dat ik voor tijdig normaal op het pad kan sleutelen ook)
    Daarnaast rijd ik ook liever met lekker warm weer in adam zodat je nog eens een terrasje kan pakken en wat leuk vrouwelijk schoon ziet lopen.
    (en het Amsterdamse bos is nu ook nog 1 kale bende)

    Edit
    Word hem sowieso niet voor mij, want ik kan deze maand (of week) geen slot pennetje meer kopen omdat de auto 2 weken terug het budget al heeft op gegeten.
    Mijn oma moet eind deze maand of de 1e week van april verhuizen naar een aanleun woning omdat ze door een val minder te been is geraakt.
    En ik moet zelf begin April een hele dag naar Groningen voor een stom onderzoek.
    Dus het moet de 1e week van April dan wel heel mooi weer worden wil ik qua sleutelen nog de kans krijgen om de tiff af te krijgen.
    Want die moet ik haast compleet opbouwen.

    #515541

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Jelle :
    FONS red je het om 6 april er bij te zijn?

    Als het moet kan het, ik heb nog niets anders gepland. Maar ik ben bang dat ik tijd te kort kom om de Pack in elkaar te zetten en betrouwbaar aan het lopen te krijgen. Van de andere kant, moet ik er dan gewoon tijd voor máken en met een beetje geluk loopt hij in 1x goed.

    Ik vraag me alleen af waarom het zo vroeg in het jaar ‘moet’ ? Het lijkt me hartstikke leuk, maar de kans op slecht weer is natuurlijk wat groter.

    #527208

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Bij nader inzien doe ik het ook liever in Mei, want moet 4 april mn scriptie hebben ingeleverd en dus geen tijd voor de pack en de route uitstippelen heb.Zullen we gewoon voor 10 mei gaan?

    #527201

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    Komt mij ook beter uit. Heb ik wat meer tijd om de pack klaar te maken.

    #527212

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Zaterdag 10 mei, moet kunnen:thumb

    #527214

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    AC RACING :
    Komt mij ook beter uit. Heb ik wat meer tijd om de pack klaar te maken.

    Same here, alleen gaat het bij mij om een tiff.

    #527217

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Oke dan wordt de datum definitief zaterdag 10 mei!

    #527206

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Meeting is dan ook gewoon zaterdag 10 mei? en hoelaat?
    Ik ga zondag even de pack door de finish trekken, even de lagertjes vervangen en uitlaat opknappen.

    #527220

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Komt mij ook goed uit, dus ik ben erbij.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.