Hoort dit zo?

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Hoort dit zo?

This topic contains 5 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Frenkie 19 years, 3 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #166333

    ciao4ever
    Topic starter
    Berichten: 31

    als ik mijn benzine kraantje op reserve zet komt er meer benzine uit dan als ik hem gewoon op ‘on’ zet.

    Maar er zit ook(dat zit in de tank) een ijzeren buisje met een knik van 90 graden er in maar dat buisje is bij mij in die bocht afgebroken.

    maar hoort het zo of niet dat ie op reserve harder stroomt?

    #169425

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Die bocht die hoort zo. Daardoor kun je hem op reserve en normaal zetten. Als er een echte knik in die bocht zit, zou het idd kunnen dat je reserve benzinestroom sneller gaat dan de normale. Je kunt dan op reserve blijven rijden of gewoon ff een neiuw kraantje monteren.

    #169426

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    mss heb je het kraantje verkeerd open gedraaid zegmaar

    helemaal naar rechts draaien tot ie niet verder kan is dicht dus richting je voorwiel zegmaar.
    met je benzine slangetje mej dus naar de kap gewezen is aan.
    en die andere is reserve

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #169427

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Het is trouwens normaal dat je reserve ietsjes sneller stroomt dan de normale. Dit komt gewoonweg omdat er meer druk op staat. Maar dit is maar een klein verschilletje.

    #169428

    ciao4ever
    Topic starter
    Berichten: 31

    Maar bij mij loopt ie echt stukke harder.! maar ik bedoel niet of die bocht erin hoort maar of het hoort dat ie veel harder loopt.

    #169429

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    ciao4ever :
    Maar bij mij loopt ie echt stukke harder.! maar ik bedoel niet of die bocht erin hoort maar of het hoort dat ie veel harder loopt.

    Neej dat hoort niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.