harder

Home Forums Algemeen Oude topics harder

This topic contains 22 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by citta70cc 19 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #123672

    citta70cc
    Topic starter
    Berichten: 164

    ik heb een citta met de volgende setup:
    65cc DR
    13/13 carb.
    64 sproeier
    speed engine carters
    afgefreesde krukas
    lichtste vliegwiel
    malossi powerfilter
    omgelaste yasuni scooteruitlaat
    GEEN vario.
    hij loopt maar 62 km/h, en trekt niet echt overtuigend op, zou het erg veel schelen met bijvoorbeeld een polini top-one uitlaat?
    alvast bedankt

    #130861

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik zou zeker een andere uitlaat doen, een scooteruitlaat is alleen goed voor een vario.
    ik denk een grotere sproeier is ook niet verkeerd maar dat weet ik niet zeker.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #130862

    DeTr0x

    lol, scooter uitlaate prestere veel beter dan die bucht uitlaatjes die je voor piagio zelf kunt kope. Het enige probleem dat jij waarschijnlijk hebt dat is dat je yasuni uitlaat schuin hangt. Hang die lager of gewoon recht onder je brom en je gaat meteen 75 80 gaan of sneller

    #130863

    Parker
    Bijdrager
    Berichten: 3

    ga een grotere sproeier halen jonge. haal een 70 of 72 ofzo dan gaat ie zeker harder.

    #130864

    Parker
    Bijdrager
    Berichten: 3

    maar dan moet je wel je carter inlaat poort waar de caberateur op komt uitveilen. dat is in een uurtje gedaan.

    #130867

    citta70cc
    Topic starter
    Berichten: 164

    Hey,
    met een 70 sroeier begint ie te verzuipen, maar ik zal het nog eens proberen. En die scooteruitlaat hangt gewoon horizontaal onder mijn citta, dus daar ligt het ook niet aan. ennuh mister PARKER een SPEEDENGINE heeft al een optimaale uitgewerkte inlaat, daar gaat het juist om bij een speedengine…! ik heb trouwens een 80 poeli, maar ik ga niet kleiner want dan trekt ie nie meer.

    #130868

    vespfreak
    Bijdrager
    Berichten: 11

    uuuuuuum kan zien dat je nog iets te grote sproeier hebt heb ik ook een s meej gezeten duzz mot eens een paar kleiner pakke 60 58

    #130869

    DeTr0x

    maar hoe komt da dan dat ik 75 ga met 13mm dellorto , 50cc 3 stages getuned door koopmans tuning, technigas next aangepast voor ciao :s en ik rijd kweni oe snel

    #130870

    citta70cc
    Topic starter
    Berichten: 164

    Ik denk omdat een ciaowiel een grotere omtreksnelheid heeft dan een cittawiel, dus legt per omwenteling meer afstand af.
    En over sproeiers gesproken, ik heb alles erin gehad, van 58 tot 74 en op de 62 en 64 rijdt ie het beste…

    #130871

    JuniorLWB
    Bijdrager
    Berichten: 55

    DeTr0x :
    maar hoe komt da dan dat ik 75 ga met 13mm dellorto , 50cc 3 stages getuned door koopmans tuning, technigas next aangepast voor ciao :s en ik rijd kweni oe snel

    Vergeet niet dat jij een vario hebt

    #130872

    DeTr0x

    ja das ook waar :p.

    #130873

    vespaman
    Bijdrager
    Berichten: 50

    mhhm ik zou dat toch wel eens willen zien.
    zowiezo ga je met vario al zachter als met een std overbrenging.
    en is het een std. 50cc cilindertje of een race cilinder die getuned is ?
    als het een race cilinder is zou het mogelijk zijn dat je de 75 wel haalt.
    maar optrekken zou nooit zo goed zijn al een 70cc.

    gr,

    Marcel

    #130874

    JuniorLWB
    Bijdrager
    Berichten: 55

    DeTr0x :
    maar hoe komt da dan dat ik 75 ga met 13mm dellorto , 50cc 3 stages getuned door koopmans tuning, technigas next aangepast voor ciao :s en ik rijd kweni oe snel

    #130875

    allard
    Bijdrager
    Berichten: 3

    DeTr0x :
    lol, scooter uitlaate prestere veel beter dan die bucht uitlaatjes die je voor piagio zelf kunt kope.

    BULLSHIT…:|

    #130876

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    tuup jij meot ech es een x gaan nadenken ofzo…je weet vogges mij geen flikker af van vespa’s he…Een scooteruitlaat is gemaakt voor vario….geeft te weinig tegedruk en rijd daardoor zekers minder als een top one ofzo…Als je een auto uitlaat onder een scooter hangt is dat nog niet beter als een scoot uitlaat op een scooter..Die dingen zijn daarvoor gemaakt…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.