Frustratie topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Frustratie topic

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door AA-T 1 maand, 1 week geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker

AA-T
    Topic starter

Sleutelen en frustraties gaan nou eenmaal hand in hand. En anders kom je ze in het dagelijkse leven wel tegen. Soms is het gewoon lekker om eens lekker te zeiken, zeuren en klagen.

Dus brand maar los.. Op je vinger geslagen? Afgesneden door een wegpiraat? Uitlaatpoort afgebroken? Snaar geknapt? …? …?

Ik heb er gelijk 2 om af te tappen.

15 kilometer van huis een lekke band krijgen en net dat ene paar schoenen aan hebben waar je na 5 minuten staan al last van je voeten krijgt 😵

Bijna klaar met sleutelen, en uitgerekend het laatste boutje draait dol waardoor het halve blok weer los moest 🤬

AA-T
    Topic starter

Even trekveertjes vervangen.. Kutzooi 🥴
    BEA66B15-6225-46C0-9FF5-109107BDBB53

Magnus01
    Bijdrager

Nou dan heb ik er ook wel ff een,
    Zat ik gisteren te sleutelen nadat me Citta niet lekker wou lopen. Ging allemaal lekker makkelijk, ik was bijna klaar en draait opeens het schroefdraad van het tuitje van mijn enige 13/13 kapot! Tering zooi, kon wel janken want ik wou lekker rond rijden met dat mooie weer…

AA-T
    Topic starter

Het tuitje? Waar de benzineslang op komt bedoel je?

Thijs_DR_Evo
    Bijdrager

Effe het blok wisselen voor een andere die je nog had liggen en er dan achter komen dat je voor de kl*te niet bij de plus en massa stekker komt bij een Si met dikke volwassen vingers :’). Die prik ik er de volgende keer aan voordat het blok eronder gaat.

Magnus01
    Bijdrager

@aa-t inderdaad ja, schroefdraad er van kapot. Heb het al 3 keer gezien bij nieuwere carburateurs.

AA-T
    Topic starter

Met de treeplankjes eraf toch wel @thijs_dr_evo?

Mooi klote @magnus01, ik haal eigenlijk altijd het slangetje los en niet de banjo. Misschien een tip 🙂

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.