Verklaar je Avataar.

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Verklaar je Avataar.

This topic contains 25 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by Mischa 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
  • #783996

    zevenenergie
    Topic starter
    Berichten: 4005

    Nu de brommer van de week, de brommer van de maand geworden is en we toch wat te doen moeten hebben:

    Bijna iedereen heeft een avatar.
    Het zijn kleine plaatjes.
    Vandaar dat ik dit topic aangemaakt heb, waar in je je avatar in het groot kan laten zien of/en er bij kan vertellen waarom je deze avatar gekozen hebt, of wat het voorstelt.
    Maak er een smeuïg verhaal van.

    Ik trap af met mijn avatar:

    Mijn zoon was nog klein en pakte voor het eerst mijn camera en wou de brommer fotograferen.
    Tot mijn verbazing ging hij als een volleerd fotograaf op de grond liggen en schoot deze prachtige foto.
    Het is net als of de bloesem van de boom in de bak zit.
    Een smeuïg detail is dat zowel de brommer als de bomen, door een brand het veld hebben moeten ruimen. Gelukkig is er altijd weer een nieuwe lente en de hobby is als een feniks uit de as herrezen.

    1
    #784012

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Nou zal ik mijn avatar dan ook maar verklaren….

    Ik hou van drank en geld en ik ben een varken soms… 😉 oja en ben ook een koning zoals je ziet…

    1
    #784014

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Maar de snowboarders onder ons herkennen misschien wel gewoon het Burton UnInc logo…

    En nee ik ben geen koning en geen  Varken, hou niet van alle drank en geld geef ik alleen graag uit….

    1
    #784020

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Haha mooi dit. Mijn avatar spreekt aardig voor zich. It is me. De serie is eigenlijk met camera, ik heb namelijk naast de Ciao ook nog als hobby fotografie (bruiloften en portretten) en Design.
    thomas

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    1
    #784026

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    5a78435c35179-bpfull

    Was aan het surfen op het internet op zoek naar een beter product als de welbekende Dremel.
    Via via kom ik bij een kunstenaar terecht in de UK die wel een heel dure dubbel flexie slangen met dus dubbel motoren die traploos instelling toerental hebben, snelspan systeem, digitale uitlezing, afin de hele rataplan.
    Deze kunstenaar loopt het Engelse landschap af en neemt vooral platte stenen mee naar huis en maakt van die stenen kunstwerken, dus mijn Avatar is een bewerkte steen van 24cm hoog en dikte(wenkbrauw) meende 4 cm .
    Ik zag de overéénkomst wel van een cilinder/carter/krukas dremelen en deze stenen bewerken, dus voor mij meer de expressie die je met je dremeltje kunt uiten tot ware kunstwerkjes.

    1293-crullie@ciao2
    En het profiel avatar bestaat al heel lang vanaf het begin dat ik hier Vespa’s voerde. 😀

    TICKLING BARN
    1
    #784027

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Ik zal dan ook eens vertellen waar de mijne van komt.
    Ik ben een groot bewonderaar van star wars en mijn avatar staat bij boba fett (de premiejager) op zijn schouderschild.
    Het is een mandalorian logo 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    1
    #784051

    IJskonijn
    Bijdrager
    Berichten: 326

    Edit: Plaatje erbij!
    di9zo0gdmtuuhpceoqqda2ddxsxkw9lb

    Het komt neer op IJs + Konijn, zoals mijn username IJskonijn dus  😛
    De minimale historie die hierbij hoort is dat ik toen ik naar de middelbare school ging een username voor Call of Duty moest verzinnen. Toevallig had ik een paar dagen eerder de term “ijskonijn” gehoord en dat vond ik wel leuk klinken. Zo is mijn username geboren en deze houd ik eigenlijk tot nu toe altijd en overal aan.

    No replacement for displacement
    #784063

    Jochem
    Bijdrager
    Berichten: 183

    mijne avatar is mijn andere speeltje

    naast de brommer ben ook gek van bmw’s .
    ik heb immers ook geen enkel ander merk gehad 😇😇.
    k ga er mee naar automeetings en andere activiteiten .

    ik weet het , het is alles behalve orgineel maar  vind het wel best .

    gr Jochem

    #784087

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik had altijd een Vespa pk met een dikke uitlaat als avatar. Maar sinds het nieuwe forum heb ik een pic van 1 van de vele tourtjes die ik gereden heb.
    Mijn forum naam is ook vrij simpel. Deze komt van de tijd dat ik met een Peugeot Buxy met Mhr speed cilinder meedeed aan sprint races.

    #784159

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Leuk topic!

    Mijn Avatar is ook al jaren dezelfde, het is een close up van mijn de Si waar ik mee naar school reed toen ik 17 was.
    Deze Si had een zeer zwaar leven met mij, hij heeft in brand gestaan en een paar flinke klappers meegemaakt, waardoor ik op een gegeven moment creatief moest zijn met onderdelen en uitkwam op de combo fietsstuur + Mix koplamp. Dit stond en reed helemaal niet verkeerd en op de metallic paarse kleur van de Si was ik ook verliefd 🙂

    Deze Si heb ik rond 2005 verkocht aan een ex postbode die gehecht was aan het model SI, wat een leuk detail was want voor mij was het een PTT-SI geweest.

    si2Si 1

    #784160

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Mijn avatar is een foto tijdens de Vespa Ciao meeting van ik geloof 2016 of 2017. Was even aan het spelen op de rollerbank, Martino en Speedbuxy zijn ook te aanschouwen.

    #784165

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    de mijne is van afgelopen zomervakantie, rondje (lees 500km) in toscane gereden op een 125cc vespa scooter.

    #784278

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Mis hier toch een beetje de smeuïge verhalen rond de Avatar, vertel het ons !!!  :thumb

    TICKLING BARN
    #784299

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Jaren terug heb ik ooit als Pizza koerier gewerkt en het personeel al daar had wat moeite met mijn naam en dit werd al snel Italiaans gemaakt wat resulteerde in een bijnaam “Martino”. Deze naam is blijven kleven en gebruik deze daarom ook in mijn avatar.

    Destijds werden de maaltijden bezorgd met een Piaggio Si en gebeurde het ook regelmatig dat ik aan deze brommers moest sleutelen om ze rijdend te houden. Later kwam de Peugeot Fox in beeld en nu zie je ze vooral fietsen op die elektrische ondingen.

    Nou was mijn avatar gebasseerd op het merk Malossi en oorspronkelijk een gifje welke schreeuwerig overkomt zoals Malossi. Met de migratie naar de nieuwe website kan je nu alleen geen bewegende gifjes meer gebruiken.

    #784303

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Leuk stukje info die ik na al die jaren nog niet eens wist:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.