Even voorstellen

Home Forums Algemeen Even voorstellen Even voorstellen

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Martino 8 hours, 47 minutes geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker

Aw1973
    Topic starter

Hallo,
    Ik ben André en woonachtig te Genemuiden
    Sinds kort heb ik door mijn zoon het idee opgepakt om een Citta Gilera te kopen,
    In 1e instantie wilden wij er 1 hebben om helemaal op te knappen, maar bij nader inzien toch maar veranderd van mening.
    Citta Roze
    Deze was gekocht om op te knappen, bij nader inzien toch maar gelijk een zwarte gekocht, ondanks de kleur een hele grappige verschijning en verder origineel.
    Citta Zwart
    Dit is de huidige die ik afgelopen dinsdag heb gekocht, Alle originele onderdelen zitten er nog bij, Denk aan de trappers, fietsbel en uitlaat.
    Zit er wel aan te denken om de chrome beugels eraf te halen,en vervangen door zwart en een Harley beugel,

AW

bram0vitz
    Bijdrager

Hoi Andre,
    Welkom op het forum, leuk om te zien dat jullie een paar citta’s hebben!
    De zwarte is een net exemplaar, maar jullie gaan de roze alsnog opknappen als ik het zo begrijp?

beetje prutsen hier en daar
    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Martino
    Bijdrager

We gaan zien wat je van de roze gaat maken? En betreft de zwarte vind ik de chroomdelen juist wel mooi, breken het zwart wat, maar mocht je toch besluiten voor zwarte delen te gaan misschien valt er wat te ruilen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.