Welkom hier, mooie Ciao.
Niets meer aan doen!
Poetsen en rijden.
Voor de Rdw zorgen dat alles technisch in orde is,
-Banden met profiel. Geen droogtescheurtjes op de wangen, maar ook niet tussen het profiel.
-Verlichting moet branden.
-Bel.
-Remmen moeten gewoon normaal werken(er wordt niet gemeten).
-Stel de kabels(dat je de hendels niet tot op het stuur knijpt)
-Geen gerafelde kabels.
-Geen loshangende draden
-Geen speling op balhoofd en wielen.
-Alles moet vast zitten.
-Als je snor kenteken wilt zorg dat hij met de gps(met je mobiel, via maps of zo) niet harder dan 34 rijdt.
36 is afkeur.
-Hij gaat daar dus wel op de rollerbank, maar alleen de snelheid wordt gemeten.
-Zorg voor een standaard geluid.
-Geef maar eens je framenummer(achter de rechter zijkap) of via het bouwjaartopic,
Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!
dan proberen we je bouwjaar te achterhalen.
Ze gaan dus wel het bouwjaar proberen te achterhalen, alleen voor vermelding op het kenteken.
Dus als jij het bouwjaar wat wij hier kunnen vinden overlegt en samen met hun bevindingen kom je dan
samen met de keurmeester(je zit er gewoon bij aan het bureau) tot een bouwjaar.
Op je balhoofd staat ook nog een NL B**** nummer dat is het typegoedkeuringsnummer voor dit model.
Dat is niet meer verplicht, maar als het er toch staat gebruiken zij dat wel om ter plaatse verder onderzoek te doen naar, het model, de uitvoering en de jaren waarin dit type is gevoerd.
-En belangrijk!! Ze willen weten hoe je er aan komt.
Je antwoord: Je hebt hem al vanaf je zestiende bij je ouders in de schuur staan.
Meer niet. Het is dus al 30 jaar jou brommer.
Gr. Wim.
-
Deze reactie is gewijzigd 3 years, 8 months geleden door Wim V8.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.